|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Den aller beste og kuleste thermokoppen?
Nei, det gjør ikke det. Men det er jo mest i hånda, evt. i sykkelkurven (og da kan jeg strikke den fast.
![]() |
#102 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den aller beste og kuleste thermokoppen?Du skal ha for å være tålmodig i jakten, jeg hadde kjøpt en av hver.
![]() |
#103 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Jeg har porselenskopp med silikonlokk også. Den tok ikke smak, men silikonlokket avga smak. :blæ: |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Glamorøs
|
![]() |
#106 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Den aller beste og kuleste thermokoppen?Drikk kaffe i engangskopp fra Stockfleths, siden den ikke skal holde seg så varm uansett. :løsningsorientert2:
![]() |
#107 |
Glamorøs
|
Dere er ikke løsningsorienterte! Jeg vil drikke te overalt! Jeg vil produsere mindre søppel!
![]() |
#108 |
Hupp!
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: Den aller beste og kuleste thermokoppen?Jeg legger til et alternativ til... For å gjøre lykken komplett. Det er koppen jeg og mannen sverger til. Ble litt hysteri når den ble mistet (etter å ha blitt gjenglemt på biltaket) |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Den aller beste og kuleste thermokoppen?Hvor i verden er din lokale gavebutikk? Den der likte jeg.
![]() |
![]() |
#111 |
Hupp!
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: Den aller beste og kuleste thermokoppen?Input, min kopp er kjøpt på det sentrale Østland, ikke lange biten ut av Oslo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Den aller beste og kuleste thermokoppen?Har fått meg en ny Bodumkopp fordi den var på tilbud. Men den lekker!
![]() |
#113 |
heimføing
|
![]() Sv: Den aller beste og kuleste thermokoppen?Har dere sett hvilken kopp som ble best i test på TV2?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Sviiisj!!
|
Bare behold kvitteringa, sånn at du kan få en helt ny hvis din også er sånn infam som lekker ørlitegrann rett etter at man har tatt en slurk.
![]() |
#116 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er det noen som har sett denne i butikk i Trondheim? |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Den aller beste og kuleste thermokoppen?Jeg plukker opp igjen denne tråden.
Jeg endte med denne siden det varpå supersalg, ikke en keepkup. Men så greide jeg å glemme den i en plastpose i tre uker. Jeg trodde den var vasket ren, men det var den ikke og svartmugg hadde satt seg i gummipakningene. Så nå er jeg på let igjen. Men kriteriene har endret seg litt.
![]() |
#118 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Den aller beste og kuleste thermokoppen?Jeg har fortsatt ikke funnet noen som matcher Contigo på tetthet iallefall.
![]() |
#119 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Den aller beste og kuleste thermokoppen?Jeg ser på Keep Cup i glass, den er sikkert ikke tett, men vesken min er ferdig marinert i kaffe. Jeg ønsker ikke plast, og da står det mellom denne og Contigo.
![]() |
|
|