Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Den aller beste og kuleste thermokoppen?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-16, 14:30   #141
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den aller beste og kuleste thermokoppen?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Godt å høre at den funka, Joika!

Fatter ikke at jeg skrev Desigual-kopp. Poul Pava ja!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-16, 14:46   #142
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Lei av meg yet? Siden sist fikk jeg en plastutgave av Bodumkoppen gratis, og har brukt den. Men hva jeg har lært av denne prosessen er at uansett hva jeg trodde, så trenger jeg noe som både er tett og holder på varmen. Bodum metall holdt på varmen, men var ikke tett. Bodum plast gjorde ingen av delene.

Så nå har jeg kjøpt en Stanley i stål, med sånn grønn bankelakk. Jeg ser militær ut.

Ufattelig nok, så har ingen tipset om Lifeventure-koppene.

De ser ikke kule ut, men min er bænkers. Min har vært pendlerbestevenn i rundt 5 år nå, og ser litt lurvete ut i lakken, men tåler oppvaskmaskin og å ligge opp ned i sekken og slenge. Den holder så godt på varmen at man til og med kan drikke lunken kaffe av den på vei hjem etter en full arbeidsdag dersom man er nøden.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-16, 14:59   #143
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Den siste her bruker minsten om han vil ha med varm te på skolen. Når det er fruktte så er den god og drikkenes selv om den er litt lunken på slutten av dagen.
Noen som vet hva det rommet i lokket er ment som? Minsten mener at teposen kan ligge der uten å drysse ut men har ikke prøvd det..

Gammel 22-02-16, 15:36   #144
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lifeventure er krøkkete å skru lokket av og på - og man må nemlig skru av lokket for å drikke. Kan ikke betjenes med bare én hånd, som er viktig når jeg kjører bil.

Sverger til Stanley Classic One Hand Vacuum Mug - selges der de selger turutstyr og sportsutstyr og arbeidsklær og slikt.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-16, 16:06   #145
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Den siste her bruker minsten om han vil ha med varm te på skolen. Når det er fruktte så er den god og drikkenes selv om den er litt lunken på slutten av dagen.
Noen som vet hva det rommet i lokket er ment som? Minsten mener at teposen kan ligge der uten å drysse ut men har ikke prøvd det..

Den er der for å lage vakuumet som gjør koppen tett.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:45.