Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeans og tunika

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-03-07, 07:21   #41
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeans og tunika

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

He-he, det spörs om jeg kan vise meg for folk nå, ja - verken her inne eller i det virkelige liv.

Du er jo ei lita, smal flis som kan tre på seg hva som helst!

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 11:38   #42
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Du er jo ei lita, smal flis som kan tre på seg hva som helst!

He-he, det spörs vel. Det er nok en del plagg som ikke gjör seg spesielt bra på oss småttiser (men jeg har en tendens til å ignorere det, da ).

Gammel 30-03-07, 11:40   #43
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har tunika og bootcut-jeans på i dag. Jeg er 1,79, og det er ikke mulig for beina mine å se korte ut under noen omstendigheter.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 11:45   #44
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Elinblu: Jeg synes de buksene var fine til tunikaen. Det ble et fint hverdagsantrekk.
Bytter du buksene ut med et par sorte tights og pumps så er du en lekkerbisken klar for en kveld på byen.

Gammel 03-05-07, 07:35   #45
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan finne på å gå sånn ja:

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 08:31   #46
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Syntes det er kult med thigts til rett under knærne til. Skal kjøpe meg det, så blir en del av de litt "tøffere" kjolene min mer anvendelige.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 08:50   #47
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Jeg trives rett og slett ikke i verken tunika eller tights. Jeg føler meg liten i tunika, som om bena mine ikke er korte fra før. Og i tillegg gir den meg en gravid-følelse som er helt greit nå som jeg er gravid, men ikke ellers. Tights trenger jeg vel egentlig ikke å utdype mer enn at jeg får skikkelig hvalross følelse i det. Tror jeg da. Har ikke eid en tights siden tidlig 90-tallet.

Gammel 03-05-07, 09:03   #48
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Syntes tunika og tights er veldig behagelig å gå med
Olabukse under klarer jeg ikke...blir litt feil på en måte, bukse under kjole

Men kult dersom antrekket er gjennomført med rette sko og annet tilbehør

Gammel 03-05-07, 09:10   #49
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns tunika og bukser sammen er finest når tunikaen er kortere enn en kjole. Hvis den går nedenfor midt på låret oppfatter jeg det mer som en kjole, og da går jeg heller bare med strømpebukse til. Liker også best når buksene er relativt smale. Kanskje jeg skulle prøve tights igjen, det er liksom en terskel for meg etter å ha brukt det på begynnelsen av 90-tallet. Men med sånne tunikaer kan det jo egentlig passe.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 12:45   #50
Lilli
Pretensiøs

Lilli sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Lilli har et hav av muligheter foran seg
Standard

Bare ordet "pumps" gir meg frysninger ...

Gammel 03-05-07, 16:53   #51
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Syntes det er kult med thigts til rett under knærne til. Skal kjøpe meg det, så blir en del av de litt "tøffere" kjolene min mer anvendelige.

Tror ikke jeg kler thigts... .
Om de slutter midt på leggen, så fremhever jeg liksom bare det tykkeste synes jeg .

Gammel 03-05-07, 16:55   #52
Pastill
Pauset

Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Tror ikke jeg kler thigts... .
Om de slutter midt på leggen, så fremhever jeg liksom bare det tykkeste synes jeg .

Jeg har kjøpt i dag!! Deponert da. Skal prøve de i kveld. Skal få rapport!

Gammel 03-05-07, 16:58   #53
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Jeg har kjøpt i dag!! Deponert da. Skal prøve de i kveld. Skal få rapport!

Har sett litt i butikker i dag.. sååååååå mye fint!!

Gammel 03-05-07, 17:10   #54
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

I dag har jeg hatt jeans og tunika og jeg føler meg stor som et fjell. Huff og huff.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 17:11   #55
Pastill
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Har sett litt i butikker i dag.. sååååååå mye fint!!

Kjøpte to thigts, sånne helt plaine. En svart til rett under kneet og en hvit lang. Oppdaget to ting. Det ene er at jeg ikke er fin i korte skjørt med thigts heller , men at det ble veldig stilig under formsydde kjoler som jeg har som går til rett over kneet.
Den kjolen du har på bildet over her hadde garantert vært kul med en hvit thight under.

Jeg har VELDIG muskuløse ben og er rimelig solid for å si det sånn, men til kjoler og skjørt med normal lengde kunne jeg ha!
Er jo moderne.

Gammel 03-05-07, 21:27   #56
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bruker ikke tunika. Liker ikke rette jeans og synes ikke det er fint til Bootcut. Synes ikke min fasong kler tunika heller, vil ikke skjule baken og lårene..he..he

Gammel 04-05-07, 18:02   #57
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Refresh, her.

HVordan jeans bruker dere under tunikaen? Jeg har former (les: rompe, hofter og lår, str. 42) og kler ikke disse trange olabuksene, må ha bootcut. Kan man bruke disse under tunikaer eller blir det seendes dumt ut??

Nå har jeg ikke lest tråden, men min mening er at smale jeans eller tights er finest!

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-07, 18:05   #58
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:klask: gammel tråd og jeg hadde svart før

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-07, 18:06   #59
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt tights i dag, for første gang siden 1988. Årsaken til kjøpet er at fargen var så fin - og at det var "ta tre, betal for to" i strømpeavdelingen. Det gjenstår å se om dette plagget vil bli brukt, for jeg mener det er få ting jeg kler dårligere.

Gammel 04-05-07, 18:06   #60
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

:klask: gammel tråd og jeg hadde svart før

Håper du var enig med deg selv, da!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:41.