Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

En ny tissetråd - tisser du i dusjen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-08, 22:06   #1
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: En ny tissetråd - tisser du i dusjen

Går alltid på do før jeg dusjer, men kan virkelig ikke se det ekle og heslige med å evt gjøre det.

Det er jo ikke noe som legger seg i dusjen og gjør det urent der, for vannet spyler det jo vekk med en gang, pluss at det vaskes med såpe og shampo som renner på gulvet.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 22:18   #2
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 22:29   #3
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Det hender, hvis jeg ikke kjente at jeg måtte tisse før jeg gikk i dusjen.

For å sitere George i Seinfeld:

IT'S ALL THE SAME PIPES!

Ville ikke gjort det i fellesdusj da, sånn som han.

Å sitte på do med våte ben er MYE eklere.

Gammel 16-06-08, 22:33   #4
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei, jeg går alltid på do før jeg dusjer.

Gammel 16-06-08, 22:34   #5
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Nei, æsj!

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 22:40   #6
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Har nok skjedd, ja.
Nå har vi dusj kombinert med badekar, og da får jeg det ikke helt til. Ikke at jeg har prøvd særlig hardt.

Gammel 16-06-08, 22:44   #7
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av krystallklart, her.

Nå har vi dusj kombinert med badekar, og da får jeg det ikke helt til.

Åpne dæ, Krystall. Åpne dæ som en blomst!

:hjelpsom:

Gammel 16-06-08, 22:47   #8
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Det hender. Jeg klarer ikke å ekles over noe sånt. Urin er sterilt når det kommer ut, så vidt jeg vet.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 22:53   #9
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Det hender. Jeg klarer ikke å ekles over noe sånt. Urin er sterilt når det kommer ut, så vidt jeg vet.

Gammel 17-06-08, 11:35   #10
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Åpne dæ, Krystall. Åpne dæ som en blomst!

:hjelpsom:

Enestående, da prøver jeg det neste gang.

Gammel 16-06-08, 23:31   #11
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her var det sannelig mange fisefine damer. Litt irrasjonelt, vil jeg si. Jeg tisser stort sett alltid før jeg går i dusjen, men de få gangene jeg har glemt det er det umulig å holde igjen når dusjen kommer på. Og det kunne ikke bry meg mindre, det går rett i sluket og dessuten er ikke urin bakteriefylt. Jeg regner med dere spyler arslet i dusjen også? Guuuud, så ekle dere er!

Gammel 16-06-08, 23:40   #12
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg regner med dere spyler arslet i dusjen også?

Arslet? :fasinert:

Gammel 17-06-08, 08:41   #13
Labolina
Superduperaktiv

Labolina sin avatar

Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Det har hendt seg.

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-08, 09:07   #14
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hverken jeg eller gubben gjør det *prippen*

Kunne ikke forstå hvordan det kunne lukte urin i dusjen en del år tilbake når vi bodde med broren til gubben, sjokket var jo stort når det kom frem at broren tisset i dusjen ... usj!!

Og ja, det er ekkelt, det lukter faktisk etter en stund! (jada, selv om en vasker)

Gammel 23-06-08, 19:14   #15
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det gjør jeg ikke nei....

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 19:31   #16
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

KAN NOEN KOMME Å HJELPE MEG?
FORT! JEG HAR TISSA OG MENSA I DUSJEN.

KODE RØD, KODE RØD!!

HALLO?

hallo?

hallo?

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 19:32   #17
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Men, altså: It's all pipes!
Jeg miger mer enn gjerne i dusjen om jeg absolutt må når jeg først står der.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 22:46   #18
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 16-06-08, 22:56   #19
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Går alltid på do først, men kommer det noen dråper, inspirert av alt det rennende vannet, lar jeg de gå i dusjen heller enn å sitte på do med våte ben.
Skjønner ikke hva som er ekkelt med det.

Da syntes jeg det var eklere å dele dusj med de tre guttene jeg bodde på hybelhus sammen med i hine hårde dage. Er det ikke en kjennsgjerning at alle gutter napper i laksen når de dusjer?
Jeg gikk dermed i dusjen med shampoo, balsam, såpe og Jif Baderom.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 22:43   #20
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.

Da syntes jeg det var eklere å dele dusj med de tre guttene jeg bodde på hybelhus sammen med i hine hårde dage. Er det ikke en kjennsgjerning at alle gutter napper i laksen når de dusjer?
Jeg gikk dermed i dusjen med shampoo, balsam, såpe og Jif Baderom.

Jeg bodde i kollektiv med to gutter i studietiden og siden jeg og en til lagde mat, vasket den siste badet. Det var alltid gullende rent. Siden baderomsdøren var tynn som papp og det var et meget gammelt tømmerhus - lytt som fy - så tror jeg faktisk ingen av dem gjorde noe med laksen der inne. Men hvem vet. Burde det plage meg? Åtte-ni år etter, liksom?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:46.