Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hey U! Buggistreff?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-07, 23:30   #141
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hey U! Buggistreff?

Buggistreff, er det det samme som SM-treff?

Ekorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 23:32   #142
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det spørs om SM er det samme som sadomasochisme.

Gammel 25-11-07, 23:34   #143
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Ja?

Ekorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 23:42   #144
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hey U

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Tråder som "hvilke barneting synes du er for jævlig stygge" eller "hvilken vogn er mest harry av simo og brio" er bare så slitsomme. Jeg slår et slag for at vi dropper sånne ting her inne. Dissing av folk som har vært eller vil på buggistreff, ullvotttreff, sitrontreff, dåktårtreff eller odd molly-treff er IKKE LOV :streng:

Ikke enig. Det er gøy å erte folk for dette!

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 23:45   #145
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fjalleballe, her.

Buggistreff, er det det samme som SM-treff?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Øhøy - vi drev nå ikke å dengte hverandre med vognene heller da.

Hørt sånt snakk. Fine buggisene.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 21:02   #146
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og vi henter den opp én gang til, dere.

Denne tråden er så herlig!

Gammel 28-11-08, 21:15   #147
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Men, har det vært ullvottetreff? Jeg har jo ullvotter og allting..

Forøvrig en fornøyelig tråd

Gammel 28-11-08, 21:17   #148
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Men, har det vært ullvottetreff? Jeg har jo ullvotter og allting..

Forøvrig en fornøyelig tråd

Ullvottetreffet ble visst glemt, og nå har jeg ikke ullvotter lengre.

Hvis jeg skulle satse på noe nå så er det "Vi som ser ut som vi trenger støttekontakt når vi trer på oss en lue-treff"

:kommer på det hver vinter når jeg finner fram luene mine:

Gammel 28-11-08, 21:20   #149
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Ullvottetreffet ble visst glemt, og nå har jeg ikke ullvotter lengre.

Hvis jeg skulle satse på noe nå så er det "Vi som ser ut som vi trenger støttekontakt når vi trer på oss en lue-treff"

:kommer på det hver vinter når jeg finner fram luene mine:

Kan være med på det treffet jeg også... JEg fatter ikke hvorfor det er så vanskelig å finne en lue som man ser sånn høvelig normal ut.

Du kan forresten låne et par ullvotter hos meg så kan vi ha kombinert treff

Gammel 28-11-08, 21:27   #150
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Kan være med på det treffet jeg også... JEg fatter ikke hvorfor det er så vanskelig å finne en lue som man ser sånn høvelig normal ut.

Du kan forresten låne et par ullvotter hos meg så kan vi ha kombinert treff

Jeg fant en lue/bånd/caps som fungerte veldig bra for et par, tre år siden, men noen stjal den. Ja, STJAL den, fra kontoret mitt en dag.

Den var fin, og lignet litt på en slags buff med skjerm. Og etter det har jeg ikke funnet noe som funker.

Vi tar et kombinerttreff da! Skikkelig effektivt tenkt!

Gammel 28-11-08, 21:29   #151
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Standard

Jeg fant en lue/bånd/caps som fungerte veldig bra for et par, tre år siden, men noen stjal den. Ja, STJAL den, fra kontoret mitt en dag.

Den var fin, og lignet litt på en slags buff med skjerm. Og etter det har jeg ikke funnet noe som funker.

Vi tar et kombinerttreff da! Skikkelig effektivt tenkt!

Frk effektiv, det er meg... Ja, særlig nå i den ammetåken jeg vandrer rundt i

Gammel 28-11-08, 21:31   #152
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Tåketreff også.

Gammel 28-11-08, 21:35   #153
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hey U! Buggistreff?

Jeg har ullvotter.
Og lue som jeg ser bra ut i.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 21:35   #154
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg er passende kandidat til tåketreff.

Gammel 28-11-08, 21:42   #155
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Hva, har buggistreffet blitt til et luetreff?? Nå som jeg har buggis og greier.

Gammel 28-11-08, 21:44   #156
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Hva, har buggistreffet blitt til et luetreff?? Nå som jeg har buggis og greier.

Nei, nei, nei. Ikke luetreff.

Presiserer: "Vi som ser ut som vi trenger støttekontakt når vi trer på oss en lue-treff"

Gammel 28-11-08, 21:47   #157
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Presiserer: "Vi som ser ut som vi trenger støttekontakt når vi trer på oss en lue-treff samtidig som vi triller buggis"

Gammel 28-11-08, 21:48   #158
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Good one!

Gammel 28-11-08, 21:53   #159
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Tåketreff? Tror dere noen husker å komme der da?

Gammel 28-11-08, 21:59   #160
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av AnnKi, her.

Tåketreff? Tror dere noen husker å komme der da?

Tvilsomt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:42.