|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Øh, treningsoutfit for rookiesHer har du en lengre variant, da. Det ser ut som det er bryterrygg, det er det eneste.
![]() |
#25 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Øh, treningsoutfit for rookies
Disse er kjempefine, men jeg tror jeg hadde omkommet om jeg skulle løpt på mølle i noe sånn, altfor varmt... Nike har hatt noen fine t-skjorter i teknisk materiale som er litt lengre enn vanlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Øh, treningsoutfit for rookiesJeg har endel t-skjorter fra Nike i run-serien, de er et eller annet teknisk materiale, og et par av dem så lange at de dekker en tights-rumpe. : deler : |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Øh, treningsoutfit for rookiesJeg svetter også lite av styrke. Enda. Det er jo logisk - det er ikke store arbeidet som utføres så lenge man fortsatt er på relativt lette vekter, altså blir det ikke produsert mye varme heller. Satser på snarlig bedring.
![]() |
#28 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Øh, treningsoutfit for rookiesJeg har forresten en i Craft av den glatte typen som i hvert fall er godt nede på rumpen min, og da bør den være ganske lang på de fleste.
![]() |
#29 |
Smugleser
|
![]() Sv: Øh, treningsoutfit for rookiesJeg ville kjøpt en lang t-skjorte i teknisk stoff - det er åresvis siden jeg har trent i bomull. Det er en verden av forskjell når man svetter, altså.
![]() |
#30 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Øh, treningsoutfit for rookiesKari Traa langermet blir for tight og varmt for meg inne. De er supre ute før varmen slår til, og ganske lange. Nedpå hofta, men ikke over rompa egentlig.
![]() |
#31 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Øh, treningsoutfit for rookiesJeg bruker tynt ullundertøy sommer som vinter oventil og Nike dryfit (?) treningstights i forskjellige varianter nedentil.
![]() |
#33 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Øh, treningsoutfit for rookiesJa, jeg var fremdeles på den styrkegreia. Til løping inne er jeg enig i at de er for varme. Ute er de perfic akkurat nå.
![]() |
#35 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Øh, treningsoutfit for rookiesJeg har et par trøyer fra Craft (Performance-serien). De er ganske lange og egner seg til å dekke tights-rumpe
![]() |
#36 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Øh, treningsoutfit for rookiesFinnes det døgnåpne treningssentre? Betyr det at mangel på tid ikke lenger er et gyldig argument for ikke å trene? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|