|
Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Veldig mange underforum her nå.Nå har jeg mistet kontrollen for lengst. Syns det begynner å bli veldig mange underforum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Pauset
|
![]()
Hehe.......huffda enda et underforum da |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Pen. Så det så.
![]()
Forum jeg ikke skjønner hensikten med (ut ifra navnet) f.eks |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Pauset
|
![]()
Når jeg ser det slik du viser det så skjønner jeg poenget ditt ja... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
flisespikker
|
![]()
På flere av disse står det forklaring under navnet. Hvis du klikker på Generell diskusjon så du får opp underforumene, ser du f.eks. at Spikerhjørnet er "Speaker's Corner", ment for å poste "debattinnlegg og meninger". Tilsvarende ser du på Fritid og hobby at Gremlis Copacabana er et underforum for sport og reiser. Krimskramsforumet og Spør-og-lær-forumet er henholdsvis til å poste krimskrams og til å spørre om ting man lurer på. (At det heter f.eks. "Divines" forum er bare fordi det var hun som ønsket seg dette forumet.) Men dersom det er uklart, så går det jo an å legge til en forklaring på disse også.
Det er jo greit at man mener forskjellige ting om dette. Oppdeling i mote for seg og andre "skjønnhetsting" for seg er jo en logisk oppdeling, men dersom det blir lite trafikk, kan det jo tenkes man vil vurdere å slå dem sammen. "Utstyr" synes jeg er et vidt nok begrep til at det er greit å ha et eget underforum (eller er det andre eksisterende steder du synes det ville være naturlig å diskutere utstyr?). Om "Økologisk og diettmat" fortjener et eget underforum vil også komme an på trafikken. Men det er greit å skille slike diskusjoner ut fra det generelle oppskriftsforumet, synes jeg.
![]() |
#10 |
"De"
|
![]()
Ja, det må vi ha!
![]() |
#11 |
Bree
![]() ![]() |
![]() Jeg ser Snipas "problem", men det plager ikke meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
sjelden
![]() Jeg syns alt bare er perfekt |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Aktiv
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
![]() Jeg ser også problemet Myrsnipa. Jeg sliter også med at det står nick i alle mulige forumnavn!!! Jeg er ikke blånn, ikke på utsida i hvertfall |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|