Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

FP - en venninneklubb?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-06-08, 19:08   #1
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

FP - en venninneklubb?

Mine erfaringer med FP er både gode og mindre gode.

De negative erfaringene stammer fra innlegg der jeg får en følelse av forventning om at jeg skal kjenne til relasjonene mellom dere, deres personlige historie (som dere har skrevet innlegg om) og i det hele tatt være oppdatert på alle innleggene deres. For min del har jeg ikke noe ønske om å vite alt om alle (les: hvert innlegg hver og en av dere har skrevet). Jeg har fått pepper fordi jeg ikke har vært oppdatert, noe som for så vidt er helt greit hvis det viser tilbake til svar tidligere i tråden, men ikke like greit hvis det er uttrykk for forventninger om å "bo" her på FP, å vite "alt". Jeg MÅ selvsagt ikke være her på FP, men jeg liker meg også! Ellers ville jeg trukket meg unna og ikke skrevet dette innlegget.

Mine positive erfaringer dreier seg om hyggelige kommentarer, råd og tips jeg har fått. Og det er godt når det er lov å være "dum" uten å bli sett ned på eller få det trykket opp i ansiktet. Det er godt når takhøyden er stor og uttalelser ikke blir dratt ut av proporsjoner og gjort til noe mer enn det er, når meningene ikke blir tatt som personlige angrep. Og det er hyggelig å få grønne prikker med kommentarer som forklarer hva den likte med innlegget.

Jeg liker også godt den saklige tonen og høyttenkningen, at folk ofte vet hva de snakker om. Har et inntrykk av at folk generelt har høyere utdannelse og er gjennomtenkte (for den som lurer: ja, man kan være gjennomtenkt og oppegående uten høyere utdannelse). Synd når slike innlegg tar helt av fordi noen ikke føler seg inkludert eller tar innholdet personlig selv om det ikke er rettet mot spesielle personer.

Hvis noen nå lurer på hvilke innlegg jeg sikter til så er svaret at det ikke er spesielle innlegg, men et samlet inntrykk jeg har gjennom min tid på FP.

ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
klassiker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:44.