Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

FP - en venninneklubb?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-06-08, 15:35   #11
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Dette er en fin påminnelse synes jeg. Jeg tror ikke det er noen som er interne for å holde noen utenfor, men for en ny bruker kan det fort føles slik. IRL er det jo også slik, om man sitter sammen med en venninnegjeng på fest er det ikke så hyggelig om det blir for mye referanser til ting de har opplevd sammen før, men at det blir litt er ikke til å unngå, det blir kunstig om man kun skal snakke om været også.

Det som er verre enn internt snakk (synes jeg) er om man hakker på nye brukere for ting som velkjente fjes glatt kommer unna med.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
klassiker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:53.