|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() FP - en venninneklubb?Mine erfaringer med FP er både gode og mindre gode. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: FP - en venninneklubb?
Mine også. Mest gode, heldigvis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FP - en venninneklubb?Som Liven var også eg med heilt frå starten, og såleis har eg fått med meg veldig mykje av det som har skjedd her. Mange av medlemmane her inne er det eg vil karakterisere som veldig gode vennar. Men som IRL er det nokon ein har betre kjemi med og som ein "sosialiserer" seg meir med enn andre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
... med mjuke pigger...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Live and let live
|
Akkurat dette er noe jeg er litt fasinert over. Jeg har av og til brukere som er helt indignert på andres vegne, og går ut i fra at vedkommende ville svart dem selv, og også andre som er "mer sårbare" på samme måten som de svarer en som de kjenner godt i en tråd. Til det vil jeg egentlig si at man kan følge litt med på hvordan folk ellers svarer i tråden. Dersom ingen hever på et øyebryn en gang, så er det en god indikator på om det er dumt det som skjer eller ikke. Folk er flinke til å si i fra her inne.
![]() |
#6 |
trenger lading
|
![]() Sv: FP - en venninneklubb?Delvis enig, men synes samtidig det ikke er så rart at en svarer på forskjellige måter til de en kjenner godt og de en ikke kjenner like godt. Ikke at en skal svare negativt bare fordi en ikke kjenner noen, men det er slik når jeg prater med folk. Gode/nære venner/familie svarer jeg annerledes enn ukjente eller bare bekjente.
![]() |
#7 |
... med mjuke pigger...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Live and let live
|
![]() Sv: FP - en venninneklubb?Ullmor: Du mener at folk har negativ baggasje med seg fra tidligere tråder med enkelte brukere?
![]() |
#9 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: FP - en venninneklubb?Jeg tror jeg vet hva du mener, ullmor, og jeg kan nok være skyldig rett som det er. Hvis noen i en opphetet diskusjon anklager en jeg "kjenner" for å være noe som alle som kjenner vedkommende vet er helt på trynet, så tror jeg jeg har gitt litt tyn for det.
![]() |
#10 |
Bedreviter
|
![]() Sv: FP - en venninneklubb?Jeg tror jeg skjønner hvor du vil, ullmor, og jeg har nok også, som Polyanna, av og til gjort meg skyldig i å halshugge noen som egentlig ikke har fortjent det, fordi jeg går ut i fra at alle kjenner folk like godt som jeg gjør selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
godt brukt
|
![]() Sv: FP - en venninneklubb?Enig i det Polyanna sier.. I tillegg må jeg også innrømme at jeg til tider er litt forhåndsdømmende mot noen brukere som jeg vet at jeg pleier å være uenige med. Når jeg ser vedkommende svare i en diskusjonstråd kan jeg ta meg i å være negativ til det den sier før jeg egentlig har tenkt nøye igjennom innlegget til vedkommende. Dette på bakgrunn av tidligere uenigheter. Men sånn har jeg det også i det virkelige livet også i blant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
© All rights reserved
|
Signerer Polyanna. :går i seg selv: |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
... med mjuke pigger...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ej ikke møjkets heije
|
Ullmor har et poeng. Jeg husker spesielt godt en kommentar som kom en gang på HI som person av meget personlig karakter som jeg syntes var alldeles hårreisende. Faktisk så hårreisende at jeg innrapporterte det (min eneste innrapportering, ever). Så viser det seg at disse to er VELDIG gode venner IRL, og i så fall hadde nok kommentaren vært helt grei. Men dette var jo ikke så lett for meg å vite.
![]() |
![]() |
#16 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dette er vel helt normalt når man er på et forum som dette. Det vil alltid være en gjeng som har vært med fra starten, og som kjenner hverandre ut og inn. Da er det lett å gå i forsvar for hverandre, om man er uenige i noe den ene får i mot seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Leser
|
![]() Sv: FP - en venninneklubb?Vet ikke helt hva jeg skal si. Ja, jeg er enig med deg i at det er tendenser til å bli "for intern" på FP. På den andre siden tror jeg det er vanskelig at det ikke blir slik, og FP er veldig mye bedre enn andre forum jeg har vært innom. Selv synes jeg den veldig interne tonen har forflyttet seg til bloggene, og det opplever jeg som positivt. Da får de som vil være interne være det, uten at forumet i seg selv blir så internt at nye ikke greier å trenge gjennom. Jeg tror ikke jeg selv er så veldig intern?
![]() |
#18 |
Leser
|
![]() Sv: FP - en venninneklubb?Men jeg er til gjengjeld veldig god til å skrive intern. Det er med i hver eneste setning ser jeg.
![]() |
#20 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: FP - en venninneklubb?Et veldig godt innlegg, ullmor. Jeg kjenner meg igjen i mye av det du sier, og er også enig med Carrera i at jeg føler jeg har hatt problemer med å "bli med i gjengen".
![]() |
Emneord |
klassiker |
|
|