|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#163 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: VognmafiaenSSS, nå må du holde opp med den misunnelsen. Du kan gå inn på noen tidligere tråder og se gjennomsnittsinntekt her inne hvis du er så opptatt av det.
![]() |
#164 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vognmafiaen
Jepp.
![]() |
#165 |
Passiv
|
![]() Sv: Vognmafiaenja for jeg er jo eneste som kom hit å skreiv . |
![]() |
![]() |
#166 |
frakoblet
|
Fullstendig enig. Slik bruk og kast-mentalitet provoserer meg enormt.
![]() |
#167 |
Passiv
|
jeg vet, jeg skriver skikkelig drittdårlig også, bakvender setninger å, har litt sånn dysleksi. jeg ordlegger meg mye feil. men sant det du skriver. |
![]() |
![]() |
#168 |
Kom ut av tellinga.
|
Vet du, jeg koser meg med min lille tuppe jeg også. Men jeg skjønner ikke på hvilken måte det henger sammen med hvilken vogn og tilbehør jeg har.
![]() |
#169 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#170 |
frakoblet
|
Mener du at det er min misunnelse som gjør at jeg reagerer på miljøfiendtlighet?
![]() |
#171 |
Passiv
|
det var ment som et eksempel! så ingen her inne er hverken intresert i vesker , sminke eller klær? |
![]() |
![]() |
#173 |
Passiv
|
![]() Sv: Vognmafiaendette er faktisk ganske morsomt å, å komme inn her var som å gå inn til fienden! |
![]() |
![]() |
#174 |
Hertuginne
|
Misunnelse? Neppe, jeg har mer enn god nok råd til å kjøpe omtrent alt jeg har lyst på av barneutstyr. Men jeg gjør det ikke, fordi jeg for det første ikke har bruk for det, for det andre ikke har lyst til det og for det tredje ikke har miljøsamvittighet til det.
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins Sist redigert av Adrienne : 25-06-07 kl 12:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er ikke spesielt interessert i vesker eller sminke, nei. Siden du synes det er rart at noen her inne er kritiske til det forbruksmønsteret du representerer og forklarer det med at "vi jenter" og "dere kvinner" liker jo slikt, så er det vel på sin plass å påpeke at generaliseringen din ikke holder.
![]() |
#176 |
intro
|
Nå finnes det ulike typer kjøpere - det er garantert et marked for solide, aldrende Brio- og Simo-vogner også, bare i en litt annen krets enn "vognmafiaen".
![]() |
![]() |
#177 |
Kom ut av tellinga.
|
Det henger vel litt sammen med hvordan man oppfører seg når man kommer inn på et nytt forum også. Når det første man gjør er å kaste seg inn i en het diskusjon er det ikke til å unngå at folk får et ensidig bilde av en.
![]() |
#178 |
Hertuginne
|
Nemlig. Mamma skulle kjøpe en billig vogn til å ha når vi er på besøk hjemme. Hun slet skikkelig, for alle vognene i området ble solgt før hun rakk å løfte opp telefonen og slå nummeret. Hun ringte på en del vogner av det billige sorten, og det tok en stund før hun endelig fikk tak i en fin og god en til den nette sum av 350 kroner, et røverkjøp.
![]() |
#179 |
villende
|
Tja, folk er vel strengt tatt ikke ute etter å ta deg. De prøver å tilbakevise påstandene dine, og det er noe litt annet. Jeg kan foreløpig ikke se at noen har brukt noe annet enn saklige argumenter i denne tråden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
ctrl+z
|
![]() Sv: VognmafiaenNå er jeg mer enn noensinne ufattelig stolt av vår grønne Brio-vogn fra 1999 uten luftputehjul (som ble påpekt heftig når vi trillet S i den, av andre på helsestasjonen).
![]() |
Emneord |
avsporing, klassiker, krangling, vognmafia, økologiske rødbeter |
|
|