|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Curlingkone
|
![]() Hvor lenge varer en tynnstrømpebukse?Hvor lenge har du en tynnstrømpebukse?
![]() |
#2 |
maler
|
![]() Sv: Hvor lenge varer en tynnstrømpebukse?Jeg bruker det bare til kjole/skjørt og det bruker jeg ikke så ofte. Under bukser synes jeg det er kaldere med tynnstrømpebukser enn uten noe. Vanlige tynn-tynne varer sjelden mer enn 1-2 ganger, sånne vanlige tykkere varer ca 5 ganger og tynne pierre robert i ull varer kanskje 10 ganger hos meg.
![]() |
#3 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Hvor lenge varer en tynnstrømpebukse?Jeg bruker som regel tynnstrømpebukser fra pierre robert siden de er så lette å få tak i når man allikevel er på butikken. Når jeg skal ha en skikkelig fin en kjøper jeg i undertøysforretning. Men det er ikke så ofte.
![]() |
#4 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hvor lenge varer en tynnstrømpebukse?Erfaringsmessig er iallefall ikke de svindyre særlig bedre enn de som er mer normal i pris.
![]() |
#7 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Hvor lenge varer en tynnstrømpebukse?De tynneste: 2-4 ganger, hvis jeg er heldig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hvor lenge varer en tynnstrømpebukse?Etter at jeg fikk tipset om å alltid kjøpe en størrelse større enn jeg vanligvis bruker har i hvert fall strømpebuksene vart atskillig lengre enn de gjorde før, men dette er jo ikke særlig holdbare saker da.
![]() |
#11 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lenge varer en tynnstrømpebukse?Jeg kjøpte en på Lindex (med en effektiv hold-in for magen) for noen år siden som jeg har brukt i hver eneste anledning siden, så kanskje 10 ganger. Sist jeg brukte den fikk jeg hull under foten. De av den billigere typen holder gjerne ikke en kveld engang, så de gangene jeg brukte det måtte jeg ha med reserve i veska, i tilfelle den raknet i løpet av kvelden.
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor lenge varer en tynnstrømpebukse?De ryker som regel kjapt.
![]() |
#13 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lenge varer en tynnstrømpebukse?Dere vet vel at dere skal "tviste" dem sammen/surre dem sammen, også strekke før bruk, da tøyer fiberene seg, og dem skal vistnok vare litt lenger....... i følge en butikkdame. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Hvor lenge varer en tynnstrømpebukse?
Signerer!
![]() |
#16 |
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lenge varer en tynnstrømpebukse?Kjem litt an på kor lenge det er sidan forrige fotpleie, men ofte synes eg dei varer til ein har komt fram til dit ein skal, og det er for seint å reise heim for å skifte.
![]() |
#17 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvor lenge varer en tynnstrømpebukse?Altfor kort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Aktiv
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lenge varer en tynnstrømpebukse?Jeg er ingen feinsmekker på strømpebuksefronten. Her går det i LaMote longs og sånn.....men 40 denier varer lengre enn 20, og strømpebukser i familieselskaper varer lengre enn de jeg har på på fest..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvor lenge varer en tynnstrømpebukse?De holder så fremt jeg ikke har støvletter på meg. Ellers så går de selvfølgelig i stykker når de virkelig ikke må gå i stykker. *på vei til bryllup uten ekstra skift med seg og sånn* - Bør kanskje gå for wolford? Jeg er litt gnien på strømpebuksekjøp, kjenner jeg - kjøper som oftest på Lindex, for de har så godt utvalg.
![]() |
#20 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor lenge varer en tynnstrømpebukse?Hvor kjøper jeg Wolford og hva er dyrt (dvs. hvor mye koster de)?
![]() |
|
|