Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Ziplock-omelett!

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-08, 11:44   #21
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ziplock-omelett!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg kjøpte posene mine på Rema. Rosa eske med 8 poser i til 11,- kroner. DE tåler iallfall varmen.

Ut og kjøpe poser og flere egg...

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 12:15   #22
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Dette må prøves, synes omeletten så skikkelig lekker ut!

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 14:00   #23
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kanskje jeg skal prøve denne varianten? Så slipper jeg å få så heise eggelukt og smakt i stekepannen. :spiser ikke egg:

Gammel 21-04-08, 14:02   #24
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg synes også det så ekkelt ut. :grøss:

Gammel 21-04-08, 14:19   #25
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvorfor det? Omeletten ser da ikke annerledes ut enn en stekt omelett, med unntak av at den faktisk er penere enn det folk flest lager stekepanne-omeletter?

Gammel 21-04-08, 14:24   #26
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg vet ikke hvorfor. Det bare knyter seg inni meg ved tanken. Får av og til sånne fikse ideer.

Gammel 21-04-08, 14:25   #27
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kreseræv. Men seriøst, du verken ser eller smaker forskjell.

Gammel 21-04-08, 14:28   #28
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Omeletten ser da ikke annerledes ut enn en stekt omelett, med unntak av at den faktisk er penere enn det folk flest lager stekepanne-omeletter?

Den er jo rund jo! Det er hvertfall ikke mine omeletter. Jeg syns også dette så litt ekkelt ut... Jeg ser at det sikkert er praktisk og alt det der, men jeg tror jeg foretrekker the real thing allikevel.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 14:30   #29
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Formen er kanskje LITT annerledes ja, men når man ruller den ut av posen bretter den seg litt mer ut, det ser ikke ut som en pølse altså. Men for all del, lag heller vanlig omelett dere.

Gammel 21-04-08, 14:36   #30
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lagde dem faktisk i vanlige fryseposer og det gikk helt fint. Knallgodt, var det.

Gammel 21-04-08, 15:00   #31
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg lagde dem faktisk i vanlige fryseposer og det gikk helt fint. Knallgodt, var det.

Med knute på, da, eller? :fått dilla på omelett de siste dagene:

Gammel 21-04-08, 15:07   #32
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jupp, dobbeltknute. Det ble morsomme, klumpete fasonger av det.

Gammel 21-04-08, 15:47   #33
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jupp, dobbeltknute. Det ble morsomme, klumpete fasonger av det.

Kuult. Passer perfekt for oss som gjerne vil ha forskjellige ting i omeletten..

Gammel 23-04-08, 10:26   #34
Zianta
Nybegynner

Zianta sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Zianta har et hav av muligheter foran seg
Standard

Prøvde det i går etter inspirasjon i denne tråden.
Det ble kjempe godt, og veldig kjekt når man vil ha forskjellige ting i omeletten sin.

Zianta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-08, 20:52   #35
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lager nå fortsatt i panne, jeg. Dølle-Mim.

Svak varme på skjøre ting som egg.

Gammel 27-04-08, 14:15   #36
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg lager nå fortsatt i panne, jeg. Dølle-Mim.

Svak varme på skjøre ting som egg.

Jeg lager fortsatt omelett i panne, jeg også, men det er alltid mor å prøve ut nye ting.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-08, 19:32   #37
Maiken38
Optimist

Maiken38 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
Maiken38 er litt kulMaiken38 er litt kul
Standard

Nei! Dette har ikke jeg sett før. Men må si det så kjekt ut. Jøss! Må si dere er kjappe til å teste ting ut her på FP… Jeg skal også teste ut dette men ikke i dag.

Gammel 27-04-08, 19:36   #38
Pio
Har ponny, ønsker høyhest

Pio sin avatar

Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

Jeg prøvde, men synes ikke det ble noe særlig.

Pio er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-08, 19:38   #39
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi måtte jo prøve dette til lunsj i dag. Ungene synes det var så spennende, og det smakte helt som omelett fra panna.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-08, 20:01   #40
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Jeg så dette på påskemorgen, men da brukte hun en konvolutt over bålet. Det var mer ekkelt.. En konvolutt!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:36.