|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Jeg trenger help til å finne en pen skjorte/bluseI jobbsammenheng trenger jeg en skjorte, genser eller bluse, men jeg finner ingenting. I dag har jeg vært på Freudian Kicks, Oasis, HM, Carlings, Jeans Lab, Grim, Noah Noah og Boa uten å finne en eneste ting jeg likte. Los Lobos var invadert av et rockabillyband, og jeg orket ikke gå rett inn i en konsert.
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Jeg trenger help til å finne en pen skjorte/bluseZara:
![]() |
#5 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Jeg trenger help til å finne en pen skjorte/bluseMango:
![]() |
#6 |
Borte
|
![]() Sv: Jeg trenger help til å finne en pen skjorte/bluseJeg så at Esprit hadde mange fine, men de har kanskje ikke utsalg i Norge i det hele tatt? De selger endel på Ellos iallefall.
![]() |
#9 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger help til å finne en pen skjorte/bluse
Strømmen storsenter hadde en Espirit butikk vet jeg. Nå er det så lenge siden jeg har vært på shopping der at jeg vet ikke om den fremdeles er der.
![]() |
#10 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Jeg trenger help til å finne en pen skjorte/bluse
Den er borte.
![]() |
#11 |
En som trener
|
![]() Sv: Jeg trenger help til å finne en pen skjorte/bluse |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Jeg trenger help til å finne en pen skjorte/bluseMexx eller Benetton er mine forslag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger help til å finne en pen skjorte/bluseclaire i victoria terrasse |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Jeg trenger help til å finne en pen skjorte/bluseJeg ville også prøvd Mexx. Den er bankers for meg når jeg trenger skjorter eller bukser til jobb. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|