|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Rio 3DVi var to voksne og en nesten-niåring som så denne igår, og vi likte den kjempegodt! Utrolig vakker film, og veldig morsom! Fy filler'n så bra animerte filmer har blitt, jeg er kjempeimponert.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Rio 3DTakk for tipset.
![]() |
![]() |
#3 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rio 3DTjorven: Da burde dere se den i 2D istedenfor 3D. Nå har jeg ikke sett akkurat Rio, for ungene ville på Hopp isteden på lørdag når vi var på kino, men det gjelder generelt for film å se dem i 2D isteden med små unger hvis de er skeptiske/redde av seg. Minsten min liker ikke å sitte med 3D brillene på seg heller, så da er poenget litt borte med å se 3D siden alt blir dosent og utydelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Rio 3D
Han er ikke så redd for monstre og sånt, mer hvis det er en dyster stemning. Og det endres vel ikke så mye om man ser den i 2D eller 3D?
![]() |
![]() |
#5 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Rio 3DDet som blir veldig annerledes på 3D er at du føler bildet kommer og tar deg. Faller det f.eks. et tre så føler du at det detter på deg og en kan skvette skikkelig både liten og stor. Det var bare et eksempel, men det kan være mye sånt i løpet av en 3D film. Den effekten får du ikke når du ser den i 2D. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Panzerekstremfeminist
|
Det er overhodet ikke dyster stemning, nei. En eksplosjon av farger, selv i de scenene som foregår etter solnedgang.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Panzerekstremfeminist
|
Den var slett ikke skummel. Den innehold noen forfølgelsesscener, men ingen av karakterene er direkte monsteraktige, og den er mer sånn kile-i-magen-spennende, enn hjelpe-meg-for-et-skummelt-monster-skremmende.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Rio 3DDe har ikke 3D her vi bor, men jeg og gutta så den på lørdag. Vi digget den alle tre. Jeg hadde nesten lyst til å gå inn å se den igjen med en gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
*_*
|
![]() Sv: Rio 3DJeg likte Rio veldig godt, og tror de skumle partiene stort sett vil oppfattes sånn som pøbelsara beskriver. Det er en skummel fugl med, men han er mer forslitt mafiaboss-skummel enn monster. Mange flotte scener, ja, jeg likte spesielt godt utsikten over Rio sett fra hangglider.
![]() |
![]() |
#10 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Rio 3DPoden gleder seg veldig! Han har sett traileren flere ganger, og synes det var greit å få en forklaring på hvorfor disse fuglene er knyttet sammen.
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|