Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Rio 3D

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-11, 12:36   #1
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rio 3D

Vi var to voksne og en nesten-niåring som så denne igår, og vi likte den kjempegodt! Utrolig vakker film, og veldig morsom! Fy filler'n så bra animerte filmer har blitt, jeg er kjempeimponert.
Noen andre som har sett den - og hva synes dere?

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 12:49   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rio 3D

Takk for tipset.

Jeg ser den har aldersgrense "tillatt for alle", så da kommer vi sikkert til å se den. Er det mange skumle sekvenser i den? Knerten blir tidvis redd, men pleier å takle det som skjer på "alle"-filmene.

Gammel 11-04-11, 12:52   #3
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tjorven: Da burde dere se den i 2D istedenfor 3D. Nå har jeg ikke sett akkurat Rio, for ungene ville på Hopp isteden på lørdag når vi var på kino, men det gjelder generelt for film å se dem i 2D isteden med små unger hvis de er skeptiske/redde av seg. Minsten min liker ikke å sitte med 3D brillene på seg heller, så da er poenget litt borte med å se 3D siden alt blir dosent og utydelig.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 13:14   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Tjorven: Da burde dere se den i 2D istedenfor 3D. Nå har jeg ikke sett akkurat Rio, for ungene ville på Hopp isteden på lørdag når vi var på kino, men det gjelder generelt for film å se dem i 2D isteden med små unger hvis de er skeptiske/redde av seg. Minsten min liker ikke å sitte med 3D brillene på seg heller, så da er poenget litt borte med å se 3D siden alt blir dosent og utydelig.

Han er ikke så redd for monstre og sånt, mer hvis det er en dyster stemning. Og det endres vel ikke så mye om man ser den i 2D eller 3D?

Jeg har nemlig aldri sett 3D-film, så jeg vet ikke. Ungene og mannen har sett tidligere, og det gikk helt greit.

Gammel 11-04-11, 13:16   #5
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det som blir veldig annerledes på 3D er at du føler bildet kommer og tar deg. Faller det f.eks. et tre så føler du at det detter på deg og en kan skvette skikkelig både liten og stor. Det var bare et eksempel, men det kan være mye sånt i løpet av en 3D film. Den effekten får du ikke når du ser den i 2D.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 13:18   #6
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Han er ikke så redd for monstre og sånt, mer hvis det er en dyster stemning. Og det endres vel ikke så mye om man ser den i 2D eller 3D?

Jeg har nemlig aldri sett 3D-film, så jeg vet ikke. Ungene og mannen har sett tidligere, og det gikk helt greit.

Det er overhodet ikke dyster stemning, nei. En eksplosjon av farger, selv i de scenene som foregår etter solnedgang.
3D er fascinedrende og særlig fly-over-Rio-med-hangglider og flaksende fugler blir ganske så spektakulært i 3D.
Jeg har lyst til å se den en gang til, kjenner jeg.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Gammel 11-04-11, 12:55   #7
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Takk for tipset.

Jeg ser den har aldersgrense "tillatt for alle", så da kommer vi sikkert til å se den. Er det mange skumle sekvenser i den? Knerten blir tidvis redd, men pleier å takle det som skjer på "alle"-filmene.

Den var slett ikke skummel. Den innehold noen forfølgelsesscener, men ingen av karakterene er direkte monsteraktige, og den er mer sånn kile-i-magen-spennende, enn hjelpe-meg-for-et-skummelt-monster-skremmende.
Og den var skikkelig morsom! Utrolig morsomme karakterer; Madcon har bla. rollene som to godhjertede og kule gatefugler, og de er skikkelig bra, og det er en megasiklende bulldog med som også er skikkelig gøyal - også for småtasser, tror jeg. Alle i salen lo i hvertfall.

Gammel 11-04-11, 12:51   #8
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De har ikke 3D her vi bor, men jeg og gutta så den på lørdag. Vi digget den alle tre. Jeg hadde nesten lyst til å gå inn å se den igjen med en gang.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 13:07   #9
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Jeg likte Rio veldig godt, og tror de skumle partiene stort sett vil oppfattes sånn som pøbelsara beskriver. Det er en skummel fugl med, men han er mer forslitt mafiaboss-skummel enn monster. Mange flotte scener, ja, jeg likte spesielt godt utsikten over Rio sett fra hangglider.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 13:16   #10
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Poden gleder seg veldig! Han har sett traileren flere ganger, og synes det var greit å få en forklaring på hvorfor disse fuglene er knyttet sammen.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:05.