Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Ps3 - spill til åtteåring?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-14, 13:05   #1
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Ps3 - spill til åtteåring?

Sønnen i huset har fattet interesse for mannens gamle ps3. Vi har bare etnisk spill til den. Jeg ser vi kan kjøpe spill på nett?

Noen som har forslag til hva han kan like? Han har ikke spilt mye før, kun på nettbrett. Han liker spill der han er et kjøretøy.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-14, 13:13   #2
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ps3 - spill til åtteåring?

Gutten vår liker Legospillene, han kjøpte seg Lego Movie-spillet for et par uker siden. Men om det er kjøretøy i de spillene er jeg ikke sikker på.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-14, 13:20   #3
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Legospill, skylanders, disney infinity og little big planet er blant favorittene til sønnen min.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-14, 14:49   #4
Daisy

Daisy sin avatar

Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg må sjekke ut dette skylanders. Jeg har sett masse figurer i butikken som forvirrer meg. Må man ha de for å spille?

Tre stk!
Gammel 18-10-14, 15:39   #5
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Jeg må sjekke ut dette skylanders. Jeg har sett masse figurer i butikken som forvirrer meg. Må man ha de for å spille?

Ja, man må ha figurene for å spille. Det samme gjelder jo disney infinity der man også må ha figurer for å kunne spille. Mine spiller ikke så mye skylanders lengre, nå er det mest disney infinity som er populært. I tillegg er også legospillene populære.

Gammel 18-10-14, 16:43   #6
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Knerten (7år) spiller mye og synes Skylanders er veldig mye bedre enn Disney infinity. Han synes sistnevnte blir for "enkelt". Legospillene er også kule.

Gammel 18-10-14, 17:07   #7
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Det er jo ganske sikkert smak og behag hva man liker. Men her likte de isåfall disney infinty så godt at de kjøpte 2.0 også.

Gammel 18-10-14, 21:36   #8
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Han hadde spilt Lego Marvel hos fetteren i dag. Hvordan er det i forhold til Lego Movie?!

Tre stk!
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:52.