|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Hvilke områder anbefales å søke hotell i, i Los Angeles og San Francisco?Hvor bør man bo i disse byene? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hvilke områder anbefales å søke hotell i, i Los Angeles og San Francisco?I Los Angeles skal dere bo midt i Hollywood på Hollywood Orchid Suites. Digre rom (suiter) med kjøkken og masse skapplass. Og så sentralt at Walk of Fame er bare 50 meter unna. Billig var det også. Vi betalte 998 dollar for fire netter for to voksne og tre barn med alle skatter og avgifter inkludert. Frokost var inkludert i prisen og det er et lite basseng der også.
![]() |
#4 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke områder anbefales å søke hotell i, i Los Angeles og San Francisco?Bror til en venninne er i California nå og har vært endel i San Fransisco. Skal høre med ham for tips, jeg.
![]() |
#5 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Hvilke områder anbefales å søke hotell i, i Los Angeles og San Francisco?Vi bodde her i LA: |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvilke områder anbefales å søke hotell i, i Los Angeles og San Francisco?Vi skal til LA i sommer og kommer til å velge hotell i Santa Monica. Da bor vi nært stranden og området gir litt "småby-følelese" (i den grad en million-by kan gi småby-følelse....). Koselig handlegate og gode shoppingmuligheter i nærheten av hotellet. Vi vurderer dette hotellet: http://doubletree3.hilton.com/en/hot...CDT/index.html
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Hvilke områder anbefales å søke hotell i, i Los Angeles og San Francisco?Jeg ville bodd så nært stranden som mulig. LA har intet "sentrum" i grunnen, så det spørs litt hva man vil være nært der man bor. Santa Monica er fint og enkelt tilgjengelig i den grad noe er enkelt tilgjengelig i en såpass kaotisk by. Det er også mindre smogfølelse der sjøbrisen kommer inn. Smogen i LA kan være plagsom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Hvilke områder anbefales å søke hotell i, i Los Angeles og San Francisco?Vi bodde på santa Monica sist, og anbefaler det på det varmeste! Bodde på hotell et eller to kvartaler fra stranda, super beliggenhet. Kjekt å rusle ned til piren på ettermiddag, og området virket trygt.
![]() |
#9 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke områder anbefales å søke hotell i, i Los Angeles og San Francisco?Om dere er mange så kan det kanskje lønne seg å leie en leilighet eller hus gjennom: www.homeaway.com.
![]() |
#10 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Hvilke områder anbefales å søke hotell i, i Los Angeles og San Francisco?Vi hadde to forskjellige hoteller, ett i Hollywood og et i Anaheim, så slapp vi unna avstandene. I Anaheim bodde vi her, billig, men slitent og anbefales ikke så veldig: |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Hvilke områder anbefales å søke hotell i, i Los Angeles og San Francisco?Er det noe vi har glemt på denne listen over ting som må besøkes? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Sv: Hvilke områder anbefales å søke hotell i, i Los Angeles og San Francisco?Må og må... Jeg hadde lagt inn et besøk på Hearst Castle tror jeg,men nå er jeg kanskje litt spesielt interessert akkurat i det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hvilke områder anbefales å søke hotell i, i Los Angeles og San Francisco?Ja, dere må innom Santa Cruz, og dere må både ta en tur ut der hvor den hvalselen eller hva det er nå hekker - det er mellom SC og SF. Kjøre kystveien der er fantastisk; og da kan dere stoppe på et bakeri som selger Bearclaw og andre nydelige bakevarer. Dette husker Acsa navnet på. Også må dere kjøpe sånne bær som dere bare får tak i der, som er en krysning mellom bringebær og bjørnebær hvis jeg ikke husker helt feil, men nå står det stille hva det heter. Aaargh.
![]() |
#14 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hvilke områder anbefales å søke hotell i, i Los Angeles og San Francisco?Olallieberries er det.
![]() |
#15 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvilke områder anbefales å søke hotell i, i Los Angeles og San Francisco?Flott liste! Vi har mange av de samme punktene på vår liste for sommeren 2015
![]() |
#16 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke områder anbefales å søke hotell i, i Los Angeles og San Francisco?Anbefaler virkelig stopp i Yosemite. Vi bodde inne i parken på Wawona hotell like ved Mariposa Grove der de store sequoia trærne er. Vi bodde der bare en natt, men skulle gjerne vært minst en natt til. Kjørte derfra opp for å se utsiktent fra Glacier Point som var bare helt fantastisk
![]() |
#18 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Hvilke områder anbefales å søke hotell i, i Los Angeles og San Francisco?Vi bodde på.. En kjent hotellkjede med "fisherman's wharf" I navnet hehe.
![]() |
#19 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Hvilke områder anbefales å søke hotell i, i Los Angeles og San Francisco?Sheraton!
![]() |
#20 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hvilke områder anbefales å søke hotell i, i Los Angeles og San Francisco?La Jolla utenfor San Diego. Flott område med nydelig natur og eksklusive butikker.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|