|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Sheet masks, folkens? Har dere testet det?Ja, det er jo all the rave i pop-hudpleieverdenen om dagen, og skal visstnok bare være sååå mye bedre enn vanlige hudpleiemasker. Jeg sitter as we speak med en antiwrinklesak i ansiktet, påmalt rød trutmunn og et blunkeanikt, i et slags latterlig ordspill på wrinkle/wink.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?Joda har prøvd. Kjøpte på Boots på julesalg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?Jeg har prøvd, var veldig fornøyd. Kjøpte på Kicks. Mener merket var Filorga?
![]() |
#6 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?Jeg bruker startsett bare slike masker. Bruker mye kremer og masker fra Sør-Korea. Er veldig fornøyd. Har hud som er ekstrem tør, men likevel får litt kviser på hakepartiet. Når jeg er flink å bruke maskene føles huden ikke lengre ett nummer for liten ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?Jeg tror det sparkler enhjørninger fra hvert hjørne før jeg smører snegleslim i ansiktet, faktisk.
![]() |
#8 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?Jeg hadde en med kattemønster som jeg hadde på en kveld når mannen var på jobb og ungene hadde lagt seg. Men en av ungene måtte opp på do og så meg og da måtte plutselig de to andre ut i stua også for å le av hvor teit jeg så ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]() Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?Jeg har forresten sånne vareprøver med snegleslim liggende på badet. De sender alltid med en haug vareprøver når man bestiller ting fra koreanske selgere og storesøster har dilla på koreansk sminke. Så vi har en god del prøver på ulike kremer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?Jeg bruker bare sånne. Men er det hype nå? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Be happy!
![]() Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?Bruker en del snwgleslim og synes det er helt kurant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?Men altså; det beste med sheet-masker er at man kan tenke Wee, jeg ser ut som Hannibal i manga-drag! utover det er det bare eklere enn andre ansiktsmasker.
![]() |
#14 |
Be happy!
![]() Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?Jeg er veldig nøye på hvor jeg kjøper mitt. Der må være genuint Sør-Koreansk. Jeg vil ikke ha falske varer fra Kina, de vet man ikke hva inneholder. Jeg er nøye på hvilke selgere jeg kjøper fra og kaster alt jeg er i tvil om. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?Jeg kjøpte en tigermaske fra skincamillaphil på fredag. Følte meg dradd i maska etter lang tids sykdom og bekymringer. Vi skulle være vertshytte på «sparkiade», og jeg skulle hilse på/være vertinne for masse fremmede folk, så jeg trengte en quickfix (hvem trenger ikke det lizm).
![]() |
#16 |
Livsnyter
|
![]() Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?
Legg gjerne inn tips til bra selgere å kjøpe fra. jeg fikk en haug slike i gave fra en perifer venninne en gang som var tydelige made in Kina. De gikk rett i søppelet på samme bakgrunn som du nevner: jeg tar ikke sjansen på hva de inneholder av "giftstoffer". |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Jeg har kjøpt mye fra denne selgeren https://ebay.com/usr/f2plus1 |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Livsnyter
|
Takk! Da har jeg gått litt bananas hos denne selgeren. Det var ikke bare ansiktsmasker og baby foot masker jeg kjøpe ... foråsidetsånn |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?Jeg har prøvd to av Camilla Pihl sine. Jeg ser ikke så kul ut som alle på Insta.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|