|
Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter! |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Hvilke feil gjør jeg ofte?Jeg er jo svensk så jeg skriver jo ikke perfekt norsk. Noen som kan hjelpe meg å forbedre meg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvilke feil gjør jeg ofte?Det hender jeg ser svenske vendinger i det du skriver, men jeg kommer ikke på noen "gjengangere" i farten.
![]() |
#3 |
|
![]() Sv: Hvilke feil gjør jeg ofte?
Gjerne! Jeg vil bli flinkere
Det stemmer nok, jeg vet jo hvordan det skal være egentlig. Takk for at du minnet meg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2006
![]() |
![]() Sv: Hvilke feil gjør jeg ofte?Syns du skriver bra jeg |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Aktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Her har vi en sånn litt svensk vending. Det er det eneste jeg har lagt merke til ved ditt norske skriftspråk, som generelt er veldig bra. Du er flink i norsk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Borte
|
![]() Sv: Hvilke feil gjør jeg ofte?Jeg syns du skriver imponerende bra norsk, Pelen! Det har jeg tenkt på mange ganger, særlig fordi du prater mye "svenskere" enn du skriver. Av og til kan jeg lese at du er svensk, men jeg kommer ikke på noen gjengangerfeil hos deg. Innleggene dine er alltid velskrevne og jeg syns du har et godt språk.
![]() |
#7 |
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke feil gjør jeg ofte?Synes du skriver veldig godt norsk, jeg.
![]() |
#8 |
drømmende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke feil gjør jeg ofte?Jeg synes også du skriver veldig godt norsk. Det hender jeg ser noen svenske vendinger, men de er ikke direkte feil.
![]() |
#9 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke feil gjør jeg ofte?Jeg ante ikke at du var svensk før du nevnte det i julefeiringstråden din. Så jeg synes du er veldig flink i norsk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
frakoblet
|
![]() Sv: Hvilke feil gjør jeg ofte?Stort sett skriver du veldig bra norsk, men det hender at jeg ser svensken din.
![]() |
#11 |
|
Det vil jeg gjerne |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Hvilke feil gjør jeg ofte?Du kan jo legge ut et hint i signaturen din på at du vil ha tilbakemelding på språket ditt. (Ikke at jeg syns du trenger det, da
![]() |
#13 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hvilke feil gjør jeg ofte?Det eneste jeg har merket meg er at du noen ganger skriver "ikke als". Men det synes jeg bare er kjempesøtt, så det syns jeg bare du skal fortsette med.
![]() |
#14 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Hvilke feil gjør jeg ofte?Må si som de andre her at jeg synes du skriver imponerende godt norsk, det eneste jeg har lagt merke til (nå har jeg heller ikke gransket innleggene dine for feil altså) er at du bruker "dog" ganske ofte. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|