|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Teite betegnelser kanskje, men jeg kommer ikke på noe bedre å kalle det uten å farge betegnelsene positivt eller negativt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Textrovert
|
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Jeg ønsket meg et størst mulig liv da jeg var yngre, og mistrivdes fælt i ungdommen da dette ikke var mulig.
![]() |
#3 |
Ustabil
|
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Jeg føler vel at jeg ligger et sted midt i mellom. Middels stort liv, hvis man kan kalle det det. Og det trives jeg godt med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Jeg har nok noe midt i mellom. Har en stor sosial jobb hvor jeg møter mange, mange mennesker hver dag. Er med i lokalpolitikk, FAU og er aktiv i forhold til eldstemanns idrett. Mange venner har jeg ikke, men veldig mange bekjente. Har en liten håndfull som jeg ser på som nære og som er viktige for meg. Jeg reiser ikke så mye, to-tre turer i året, minst en av dem uten barn.
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Livet mitt har blitt uendelig mye større det siste året, og har gått fra et bittelite liv til et mellomstort og ålreit liv. Full jobb, tre barn og frivillig arbeid som gjør at jeg treffer mange mennesker hver eneste dag gir livet mitt mening. |
![]() |
![]() |
#6 |
snart helsesøster
|
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?
Jeg føler det omtrent sånn
![]() |
#7 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Jeg har et lite liv, og trives med det. Kunne gjerne tenkt meg å reise litt mer, men det blir vel kanskje prioritert etterhvert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
intro
|
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Jeg har nok et typisk "lite" liv, og beveger meg i små sirkler. Nå kjenner jeg for så vidt ganske mange mennesker, men jeg har (eller tar meg) ikke tid til å treffe så mange jevnlig lenger, dessverre.
![]() |
![]() |
#9 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Har et lite liv, har stort sett alltid hatt det og jeg trives med det. Får fnatt når jeg føler at jeg ikke får puste i hverdagen fordi det skjer ting hele tiden.
![]() |
#10 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Tja - noe midt i mellom? Jeg har et stort og ganske katotisk nettverk - det har roet seg nå sammenlignet fra før.
![]() |
#11 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Jeg har et stort liv jobbmessig, og et langt mindre privat.
![]() |
#12 |
Stiv
|
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Godt å lese at det er flere som har et "lite" liv og trives med det. Av og tilkan man få inntrykk av at det er om å gjøre å kjenne flest mulig mennesker, være veldig sosialt aktiv, ha ørtiførti venner og drive med kule hobbyer i fritiden i tillegg. Jeg bruker tiden min til familie og jobb, og litt venneomgang innimellom. Jeg stortrives med å være hjemme med familien, og har ikke så ofte (men av og til
![]() |
![]() |
#13 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Jeg har et mellomstort liv, tror jeg.
![]() |
#14 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Jeg tror jeg kommer til å like denne tråden. Jeg har alltid trodd at det var viktig for meg å ha et "stort liv". Nå lever vi heller lite. For tiden så prioriterer jeg å trene i tillegg til å være mor for barna mine. Det betyr at jeg lar være å gjøre masse sosiale ting, men det er sånn jeg har valgt å ha det akkurat nå.
![]() |
![]() |
#15 |
Superaktiv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Har et "stort" liv i jobb-sammenheng, mange kontakter over stort geografisk område, høyt tempo, masse nytt å lære hele tiden, god plass til å vokse. Trives med det |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Jeg tror nok vi kan betegne livet mitt som et lite liv.
![]() |
#17 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Jeg har alltid følt at noe mangler og at livet mitt er feil. Jeg burde ha et større/annerledes liv. At jeg ikke passer inn der jeg er, på et vis. Nå i voksen alder tror jeg den tanken og følelsen er mer en vane enn et reelt savn, men som barn og ungdom var det påtrengende.
~Maybe it's time to heal~ Sist redigert av Kirsebær : 19-10-09 kl 15:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Morsom betegnelse. Jeg tror jeg har en fot i hver leir. Jeg liker hverken å ha for stort eller for lite liv. Midt i mellom er bra.
![]() |
#19 |
flisespikker
|
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Ganske lite. Men jeg liker å ta små ekskursjoner inn i et litt større liv. Litt som å bo i en forstad til en storby, kanskje.
![]() |
#20 |
Passiv
|
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Jeg har et ekstremt lite liv. Jeg har noen få venner som jeg treffer veldig, veldig sjelden. |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|