|
![]() |
#2 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Toyota AygoHar ikke prøvekjørt, men vi kjøpte heller en Yaris, den er litt større og virker mer solid, fikk veldig pappbilfølelsen av Aygioen, altså den virket litt skjør. Men den var fin og liten som en bil nr 2 eller for en som ikke kjører veldig langt og mye. Vår yaris er fin opp til ca 110-120, etter det er det ikke morsomt. Prisen er kjempebra!
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Toyota AygoSikkerhetsmessig blir imidlertid slike biler veldig raskt et offer for fysikkens lover.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Toyota AygoJeg har bare kjørt Aygo en gang og det var ingen morsom opplevelse. Sjelden har følelsen av plast vært større. Ville som flere over kanskje hoppe opp en klasse og få litt mer sikkerhet. Mrc har jo et godt poeng ift NCAP-testing. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Toyota Aygo
Jeg la merke til at den (dvs. Citroen C1 - samme bilen) var testet, men ratet med gammel rating. Jeg mener imidlertid at EuroNCAP betyr lite i en slik sammenheng når det er en bil på rett over 800 kilo - gjennomsnittsbilen er betydelig tyngre. EuroNCAP-testen tilsier at bilen krasjer med sin egen vekt, så med mindre man ikke er "heldig" og treffer en annen minibil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Toyota AygoJeg fikk et helt annet inntrykk av Kia Picanto som nevnt av mcr over her, og nybilprisen lå vel på ca 150-160 km.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|