|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Din beste smoothie-oppskrift?Vi har akkurat fått vår første blender i hus, og jeg er på jakt etter godt smoothie-oppskrifter. Noen som vil dele?
![]() |
#2 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Din beste smoothie-oppskrift?Trenger man oppskrift? Jeg pleier bare å ta en passe mengde bær, særlig bringebær, jordbær og rips, under halvparten av bærmengden med youghurt naturell og kjører i fresen. Vips, man har smoothie (eller youghurtdrikk som jeg kalte det i steinalderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Din beste smoothie-oppskrift?
Nei, det gjør man kanskje ikke, men jeg trenger tips, for dette er upløyd mark for meg. Takk takk.
![]() |
#4 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Din beste smoothie-oppskrift?Enkel smoothie - god som is: halvt om halvt med frosne bringebær og jordbær, bananbiter og epejuice til passe konsistens (kan ha i mer underveis). Fryser ned i sånn saftisformer.
![]() |
#5 |
trøtt
|
![]() Sv: Din beste smoothie-oppskrift?Frosne bær, yoghurt (naturell eller vanilje eller hvilken smak du vil), banan og eplejuice til passe konsistens. Ev. en liten dæsj vaniljeis hvis det er til fest.
![]() |
#6 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Din beste smoothie-oppskrift?Og hvis det skal være et måltid og ikke bare en kosedrikk, tilsetter du 1-2 rå egg, og en neve nøtter, da metter det skikkelig og lenge. Jeg lover at eggene ikke smaker noe som helst, de gir bare fylde og metthet. Jeg bruker disse til is også, ungene elsker dem og en is er et helt lite, sunt måltid.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() Sv: Din beste smoothie-oppskrift?Banan, frosne bringebær, ananas juice og appelsinjuice er den største hiten her i huset. Genialt å fryse ned i isformer også, ungenes favoritt!
![]() |
#9 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Din beste smoothie-oppskrift?Jeg bruker mandler eller valnøtter, eller begge på én gang. Begge sortene inneholder mye nyttig fett.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|