Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Asan for menn, Asan for kvinner

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-03-07, 19:19   #1
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Asan for menn, Asan for kvinner

Hva er forskjellen på Asan for menn, og Asan for kvinner?
Er det bare selve flasken?
Begge er jo en parfymefri intimsåpe, og jeg kan ikke tro at oppskriftene skulle være så ulike.

Men en ting som er ulike det er prisen. Jeg er ikke sikker på om flaskene inneholder samme mengde, men det tror jeg, da de ser omtrent like store ut.
Det jeg syns er rart er at det er nesten 20 kroners forskjell på flaskene. Den for kvinner er dyrest.
Så hvis forskjellen på produktene kun er flasken, så tror jeg at går for mannfolk-utgaven neste gang.

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 19:25   #2
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.749
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Asan for menn, Asan for kvinner

Eneste jeg tenker på er at manneflasken har det mye bedre på mannebad fordi mannfolket ikke blir mobbet for å være feminim.

men jeg og har tenkt på at det må være mye samme greiene.. selv om det står på manneflasken at den er spesialtilapsset manneunderlivet.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 19:27   #3
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Asan for menn, Asan for kvinner

Vet ikke, bruker ikke dritten.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 19:33   #4
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Asan for menn, Asan for kvinner

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Vet ikke, bruker ikke dritten.

Jeg er heller ikke overlykkelig for produktet, men når en bor der en bor, må en ta til takke med det en får tak i.
Bruker vanligvis å handle inn underlivsprodukter på apoteket, når jeg er i byen.

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 19:50   #5
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.894
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Asan for menn, Asan for kvinner

Opprinnelig lagt inn av Myggstukket, her.

Bruker vanligvis å handle inn underlivsprodukter på apoteket, når jeg er i byen.

Hva har de der da, som er bedre?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 19:55   #6
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Asan for menn, Asan for kvinner

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Hva har de der da, som er bedre?

Lactasyd.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 20:08   #7
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Asan for menn, Asan for kvinner

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Hva har de der da, som er bedre?

Jeg bruker Eucerin flytende såpe u/p, den syns jeg er kjempeflott.
For meg er den bedre.

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 19:38   #8
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Asan for menn, Asan for kvinner

Kanskje det er forskjell på ph-verdien?

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 19:41   #9
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 29.346
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Asan for menn, Asan for kvinner

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Kanskje det er forskjell på ph-verdien?

Var det jeg også tenkte. Ellers virker de jo veldig like... Har en prøvepose på den mannegeien, kanskje jeg skal prøve

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 19:51   #10
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Asan for menn, Asan for kvinner

Mygg: Kanskje det står noe her?
http://www.asan.no/

*gidder ikke lese selv* *lat*

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 19:59   #11
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Asan for menn, Asan for kvinner

Det skal den ha!

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 20:06   #12
Eria
Fångad av en stormvind
 
Eria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Innlegg: 1.147
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Asan for menn, Asan for kvinner

Du må ikke finne på å bruke Asan for menn. Du får hår på knærne av den.

__________________
Torden (03), Bris (05) og Lyn (07) + to ekstra (96 og 05)
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
Eria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 20:09   #13
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Asan for menn, Asan for kvinner

Opprinnelig lagt inn av Eria, her.

Du må ikke finne på å bruke Asan for menn. Du får hår på knærne av den.

Det var det jeg trodde, da betaler jeg heller 20 kroner mer, fordi det vil uansett gå bort i barberskum om jeg kjøper herreutgaven.

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 20:13   #14
Eria
Fångad av en stormvind
 
Eria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Innlegg: 1.147
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Asan for menn, Asan for kvinner

Du må ikke kjøpe herrebarberskum heller. Det får du rabies av.








Nei, seriøst blir jeg faktisk nødt å ringe asan i morgen den dag. Kan kamuflere det under at jeg må skrive en artikkel om det.

__________________
Torden (03), Bris (05) og Lyn (07) + to ekstra (96 og 05)
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
Eria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 21:35   #15
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.633
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Asan for menn, Asan for kvinner

:hvisker: Det er bare i Norge at det i det hele tatt er et utviklet marked for intimsaape. I andre land vasker de seg med vanlig saape baade her og der. Det er nemlig egentlig ikke noe man trenger. Som saa mye annet man kjöper.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 21:52   #16
Tilden
Leken
 
Tilden sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 524
Tilden er litt kulTilden er litt kulTilden er litt kul
Standard

Sv: Asan for menn, Asan for kvinner

Det står jo at den er svakt parfymert da. Er vel slik at dingsen skal lukte litt ekstra godt da.

Tilden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 22:29   #17
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Asan for menn, Asan for kvinner

Opprinnelig lagt inn av Tilden, her.

Det står jo at den er svakt parfymert da. Er vel slik at dingsen skal lukte litt ekstra godt da.

Jeg trodde de var uten parfyme jeg. Så feil kan en ta.

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 09:33   #18
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Asan for menn, Asan for kvinner

Opprinnelig lagt inn av Myggstukket, her.

Jeg trodde de var uten parfyme jeg. Så feil kan en ta.

Dr Greve er uparfymert på ordentlig. :åplyser:

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no