Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Har dere mange pc-er?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Se resultatene: Hvor mange pc-er har dere?
1-3 76 46,06%
4-6 66 40,00%
6-8 16 9,70%
8-10 4 2,42%
11-15 1 0,61%
16-20 2 1,21%
Deltakere: 165. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-09, 23:43   #1
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.614
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Har dere mange pc-er?

Hvor mange pc-er har dere? Her i huset har vi mange. Alt for mange. Vi har vel en 15 stk i daglig bruk. Noen av de er koblet til tv og andre tekniske ting i huset. Eller så har alle i familien hver sin lap top. Jeg og jentene har hver våres stasjonær. Gutta i huset (både den store og den lille) har flere stasjonære. Storepropell har vel ikke mindre enn 3. Jeg vet at vi har mange pc-er. Propellmannen jobber med det og har en to-tre pc-er bare til det. Hvor mange pc-er finnes ute i fp-hjemmene?

__________________
Propella

Sist redigert av Propella : 23-11-09 kl 23:51.
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 23:44   #2
Kumilla
snart helsesøster
 
Kumilla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 1.192
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Sv: Har dere mange pc-er?

Vi har en stasjonær og en laptop.

__________________
Mamma til storebror 04, lillebror 06 og bittelillebror 08.
Paradiset finner du i ditt eget hjerte
Kumilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 23:45   #3
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har dere mange pc-er?

Vi har bare 3
Vi har en stasjonær, storebror har en stasjonær, og så har vi en laptop.
Har planer om å kjøpe en 11,6" netbook til jul

  Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 23:46   #4
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.171
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere mange pc-er?

Vi har seks som er i bruk, og så har mannen noen ganger med seg jobbelaptopen sin hjem.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 23:48   #5
Botero
Viva la vida
 
Botero sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 732
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Sv: Har dere mange pc-er?

min man har en laptop, jeg ha en minipc og en laptop og ungene har laptop en til dvd og pc spill.

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 23:48   #6
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.016
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere mange pc-er?

3, snart 4.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 23:49   #7
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere mange pc-er?

Jeg har nettopp pælma to, så vi har fem. Hvorav kun en stasjonær.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 23:51   #8
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere mange pc-er?

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Hvor mange pc-er har dere? Her i huset har vi mange. Alt for mange. Vi har vel en 15 stk i daglig bruk.

Impressive! Ikke store behov for ekstra oppvarming, kanskje?

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 23:57   #9
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.614
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere mange pc-er?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Impressive! Ikke store behov for ekstra oppvarming, kanskje?

Du skjønner vel at oppvarmingen også er datastyrt. Kan ikke overlate sånne ting til tilfeldigheter. Neida, noe er datastyrt mens andre ting er med veldig old fashion (vedfyring). Jeg har på en måte gitt litt opp. Nå klarer jeg ikke lenger å sette på en DVD her. Propellmannen bytter ut tingene til stadighet og jeg rekker aldri å sette på mer enn 1 eller 2 DVD-er før det er nytt opplegg på gang. Hva det forteller mest om vet jeg ikke. Hvor ofte jeg setter på en DVD eller hvor ofte han oppdaterer?

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 00:02   #10
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere mange pc-er?

Skal vi se. Vi har to som ungene bruker, så har jeg en og mannen en mac. Og så skal jeg få en mac til jul :-D Så da har vi altså fem tilsammen gitt, alle bærbare. Men den ene funger svært dårlig og de to pc-ene er treige og jævlige

Vi er ikke så avanserte, de brukes til jobb/studier og surfing.
Musikk spiller vi på iPhone/iPod og tv ser vi på tv.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 17:28   #11
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har dere mange pc-er?

Mannen og jeg har hver vår nye laptop, ungene har mine gamle laptop, i kjelleren har vi to gamle stasjonære til pynt. Dessuten ligger det minst 2 gamle laptoper og en gammel mac nede på kontoret.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 17:35   #12
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har dere mange pc-er?

Vi har en stasjonær (ikke i bruk egentlig, står bare tilkoblet), og to laptoper.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 10:49   #13
Arona
passer i nissedrakt
 
Arona sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Krokstadelva
Innlegg: 1.454
Blogginnlegg: 10
Arona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har dere mange pc-er?

Akkurat kvittet oss med tre, og en nyankommet i hus, så da er det per i dag to stasjonære og en laptop. Men helt sikkert deler til minst en stasjonær til.

__________________
2007 og 2009
Alle ting går. Om ikke annet, så går det til helvete....

Arona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 23:58   #14
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.113
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere mange pc-er?

1 stasjonær, 2 laptop-er og en MacBook. ()

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 00:01   #15
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har dere mange pc-er?

Vi har kun 2 stk. En stasjonær og en laptop.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 09:18   #16
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har dere mange pc-er?

Vi har to stasjonære - en eldre eMac som ungene bruker og en ny og fin iMac som er bare min - i regelmessig bruk. Og så har vi en eMac som jeg ikke er sikker på om virker lenger.

Leter vi langt inn i kottet, er det nok et par eldre macer der som ikke har sett dagens lys på lenge (i hvert fall en Mac Plus, en Performa og en av de første iMacene). Jeg lurer på om vi faktisk også fortsatt har min aller første maskin: en Atari fra 80-tallet. Sambo har av og til med en jobb-laptop med hjem.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 00:00   #17
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere mange pc-er?

6 laptoper, men bare 4 av dem i jevnlig bruk (hvorav tre er mine), og én stasjonær mini-mac.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 13:30   #18
Thelma
♪♫♪♫♪♫♪♫♫
 
Thelma sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 217
Thelma er litt kul
Standard

Sv: Har dere mange pc-er?

Vi har 2 stasjonære (bare én som virker pr.dags dato) og to laptoper. I tillegg har både mannen og jeg jobbmaskiner vi drar med oss hjem.

Thelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 13:52   #19
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.870
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere mange pc-er?

Tror vi har 8 i hus akkurat nå. Noen hører til mannens jobb, resten eier vi.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 00:01   #20
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.845
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere mange pc-er?

En stasjonær og tre laptoper. Ene er mannens jobb pc.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no