Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

Ja, du er flink til å skrive, men kan du snakke?

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-08, 17:50   #1
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, du er flink til å skrive, men kan du snakke?

Hm? Kan du?

Spinoff fra denne tråden. Er du bedre på skriftlig enn muntlig kommunikasjon?

Uten å avsløre for mye om mine evner, kan jeg si at jeg foretrekker å formulere meg skriftlig. Nå har det seg dessverre slik at man sjelden kan ta muntlige konfrontasjoner skriftlig, så da lurer jeg på hva dere tenker om de som stammer og stotrer, og ikke helt får ordene frem. Har de mindre å fare med enn de som formulerer seg tydelig og korrekt? De som ikke lider av etterpåklokskapens "jeg skulle ha sagt DET i stedet"?

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 17:55   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.819
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ja, du er flink å skrive, men kan du snakke?

Jeg er mye flinkere til å uttrykke meg skriftlig enn muntlig.

Om jeg er sliten eller trøtt, stammer jeg. Blir jeg sinna, begynner jeg å grine. Jeg er elendig på small-talk med mindre jeg møter personer som kemien stemmer overens med.

Det er en grunn til at jeg liker meg på forum.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 18:08   #3
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ja, du er flink å skrive, men kan du snakke?

Jeg er flinkere til å snakke enn til å skrive. Er av typen som ikke frykter muntlige eksamener fordi jeg som oftest får bedre uttelling der enn ved skriftlig vurdering. Samtidig har jeg studert lenge nok til å få rikelig med skrivetrening og får tilbakemeldinger på at jeg har en veldig muntlig skrivestil, i noen tilfeller - som på forum - er jo det en fordel.

Når det gjelder andre som ikke formulerer seg like godt, så er det like stor forskjell på talevansker og muntlig slurv som det er på skrivefeil som skyldes skrivevansker og skriftlig slurv som dialekt, vill bruk av fonter og så videre. Ettersom jeg er svært taletrengt og lite sjenert av meg kan jeg ha problemer med å sette meg inn i hvordan det kan være for folk som er svært annerledes enn meg, men jeg er nok så sikker på at jeg kan se forbi uttrykk og inn til innholdet. Det er alltid meninger og innhold som er viktigst for meg - selv om hemmende talefeil kan komme i veien.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 20:28   #4
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ja, du er flink å skrive, men kan du snakke?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg er mye flinkere til å uttrykke meg skriftlig enn muntlig.

Om jeg er sliten eller trøtt, stammer jeg. Blir jeg sinna, begynner jeg å grine. Jeg er elendig på small-talk med mindre jeg møter personer som kemien stemmer overens med.

Det er en grunn til at jeg liker meg på forum.

Er du meg?
(Ja, bortsett fra det med griningen, da må jeg være ekstremt sint, såret og skuffet på en gang.)

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 20:30   #5
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ja, du er flink å skrive, men kan du snakke?

Ja, også signerer jeg hvert eneste ord fra Skilpadda. I hvert fall i denne diskusjonen, kanskje i de fleste andre også.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 20:16   #6
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ja, du er flink til å skrive, men kan du snakke?

Jeg er ganske god på begge deler, tror jeg. Uten at det er noe galt med dem som blablabla...

Jeg tror nok er jeg flinkest muntlig og IRL, jeg snakker noen ganger mye og noen ganger lite, litt ettersom. I likhet med og gjerne sammen med, Toffen, Esme og Skilpadda, stortrives jeg i smågrupper på 3-5. Ikke at det er noe galt med en tosom kveld, men det er så inderlig fint å la ordet veksle, få pauser, merke hvordan samtalen bukter og vender seg fra det ene til det andre. I motsetning til de gretne grumfene på NM, så elsker jeg avsporinger.
Jeg er av heldiggrisene som blir velformulert og kjølig når jeg blir sint, og kan komme med noen infame bemerkninger. Jeg sliter ikke med å holde taler eller innlegg, bli intervjuet eller ha eksamen. Men jeg liker forum fordi det er ro og rekkefølge der.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 17:56   #7
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.537
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ja, du er flink å skrive, men kan du snakke?

Jeg for min del er mye flinkere muntlig enn skriftlig. Jeg syns av og til det er vanskeligere å få frem hva jeg mener skriftlig, mye lettere å si ting.

Jeg er ikke så veldig redd for konfrontasjoner muntlig, syns det er mye lettere enn å skulle gjort det skriftlig.

Hva jeg tenker om folk som stotrer og stammer; Nei ikke annet enn at jeg faktisk syns litt synd i dem for det kan ikke være noe særlig å ha det sånn. Som regel er det jo slik at man kanskje kjenner dem litt på forhånd, særlig om det er snakk om jobbsammenheng sånn at man vet litt om dem og hva de har å fare med.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 18:58   #8
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ja, du er flink å skrive, men kan du snakke?

Jeg er en muntlig person på alle måter. Skravla går til tider vel mye, men har mye lettere for å få sakt det jeg mener sånn enn skriftlig.
Snakke i store forsamlinger gjør jeg ofte, og har ingen problemer med det om jeg har tenkt godt igennom hva jeg skal si.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 18:00   #9
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.332
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ja, du er flink å skrive, men kan du snakke?

Jeg er fantastisk både skriftlig og muntlig.

Høhø. Nei. Det hadde vært fint med en rettetast i muntlig kommunikasjon også, gitt. Jeg stammer og snøvler, og det i klin edru tilstand. Gi meg et par øl derimot, eller et par glass vin, så skal du få høre masse superinteressante, velartikulerte små anekdoter!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 18:18   #10
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.802
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ja, du er flink å skrive, men kan du snakke?

Jeg har ofte fått tilbakemelding på at jeg snakker tydelig og er flink til å forklare når jeg underviser. På det mer private plan tror jeg også at jeg er ganske flink til å formidle det jeg vil, jeg har i alle fall fått høre det flere ganger. Men egentlig føler jeg selv at jeg ofte er flinkere til å lytte enn til å snakke. Småsnakk er jeg ikke alltid så flink med, da må jeg være spesielt opplagt.

En som er flink til å snakke er Elinblu! Hun imponerte meg den gangen jeg traff henne. (og det er et oppriktig ment kompliment, mener ikke si hun er ei "jabbsjur" ).

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 20:26   #11
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.876
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ja, du er flink å skrive, men kan du snakke?

Opprinnelig lagt inn av noba, her.

En som er flink til å snakke er Elinblu! Hun imponerte meg den gangen jeg traff henne. (og det er et oppriktig ment kompliment, mener ikke si hun er ei "jabbsjur" ).

Nå skvatt jeg skikkelig her og trodde jeg hadde lest feil, men tusen takk for komplimenten. Jeg følte at jeg hadde god kjemi med deg, noba, selv om jeg absolutt ser muligheten av at jeg kan ha overkjørt de andre en smule.

Hvor god jeg er muntlig, kommer nok mye an på dagsformen. Jeg kan være litt stor i kjeften under de rette omstendigheter, men hvis jeg mistrives kan jeg også være heller mutt. Jeg har alltid sett på meg sjøl som en typisk skriftlig person. Lenge trodde jeg at jeg var ganske stillferdig, men med åra har jeg fått selvinnsikt nok til å forkaste den teorien. Muntlige eksamener og den slags pleide å gå greit i den tida da slikt var aktuelt.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 21:06   #12
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.802
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ja, du er flink å skrive, men kan du snakke?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Nå skvatt jeg skikkelig her og trodde jeg hadde lest feil, men tusen takk for komplimenten. Jeg følte at jeg hadde god kjemi med deg, noba, selv om jeg absolutt ser muligheten av at jeg kan ha overkjørt de andre en smule.

Skvatt du? Nei jeg mener det. Det er nemlig den type setting hvor jeg føler meg en smule utilpass og lett blir sjenert og litt stille. En gjeng jeg har blitt godt kjent med på nettet som jeg plutselig skal treffe ansikt til ansikt skremmer meg litt, men du var så flink til å holde samtalen i gang og involvere og engasjere alle (absolutt ikke overkjøre). Og du klarte til og med å snakke om annet enn forumet som vi hadde til felles. Også er du flink til å synge.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 21:09   #13
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.308
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ja, du er flink å skrive, men kan du snakke?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Slike komplimenter varmer virkelig.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 18:01   #14
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ja, du er flink å skrive, men kan du snakke?

Jeg er definitivt flinkere til å uttrykke meg muntlig enn skriftlig, og har mye bedre selvtillit irl enn på nett, nettopp pga dette.

Jeg synes ofte det jeg skriver blir seende så rart ut at jeg ender opp med å slette det jeg har skrevet og lar være å svare.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 18:05   #15
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.791
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ja, du er flink å skrive, men kan du snakke?

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Jeg er definitivt flinkere til å uttrykke meg muntlig enn skriftlig, og har mye bedre selvtillit irl enn på nett, nettopp pga dette.

Jeg synes ofte det jeg skriver blir seende så rart ut at jeg ender opp med å slette det jeg har skrevet og lar være å svare.

Dette kan jeg signere. Det viser seg også på eksamensresultatene mine, for jeg har topp karakter i muntlige fag, og dårligere i skriftlige fag.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 18:32   #16
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.095
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ja, du er flink å skrive, men kan du snakke?

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Jeg er definitivt flinkere til å uttrykke meg muntlig enn skriftlig, og har mye bedre selvtillit irl enn på nett, nettopp pga dette.

Jeg synes ofte det jeg skriver blir seende så rart ut at jeg ender opp med å slette det jeg har skrevet og lar være å svare.

Akkurat slik har jeg det også. Jeg elsker å diskutere, god på smalltalk og har alltid en kommentar på lur. På nett, er jeg halve meg når det kommer til kommunikasjon. Kanskje like greit.
Stamming og stotring ser jeg på som et handikap. Folk som bruker et halvt år på å tenke ut noe fornuftig, lar jeg meg lett irritere over, det samme med dem som aldri kommer til saken.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 18:56   #17
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ja, du er flink å skrive, men kan du snakke?

Det kommer helt an på i hvilken sammenheng det gjelder.
Er nok flinkere til å uttrykke meg skriftlig enn muntlig i det store og hele.

  Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 19:51   #18
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ja, du er flink å skrive, men kan du snakke?

Mye flinkere skriftlig. Når jeg er sliten og uopplagt kan det virke som om jeg lider av afasi når jeg prater. Det skjer sjelden skriftlig.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-08, 17:20   #19
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ja, du er flink til å skrive, men kan du snakke?

Jeg er mere muntlig enn skriftlig - noe man kan se på div. eksamener. Siste året på universitetet hadde jeg fire muntlige eksamener og fikk A på alle. Blir ofte mere knotete skriftlig og får ikke frem helt hva jeg egentlig mener.

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 19:44   #20
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ja, du er flink å skrive, men kan du snakke?

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Jeg er definitivt flinkere til å uttrykke meg muntlig enn skriftlig, og har mye bedre selvtillit irl enn på nett, nettopp pga dette.

Jeg synes ofte det jeg skriver blir seende så rart ut at jeg ender opp med å slette det jeg har skrevet og lar være å svare.

Kjenner meg så igjen der. Har det akurrat på samme måte og det er mange mange ganger jeg bare sletter og ikke skriver det jeg vil skrive. Mye lettere med muntlig.

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no