Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Dolly eller Peppes?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Dolly eller Peppes?
Dolly! 45 31,47%
Peppes! 70 48,95%
Alt går i grisen! 19 13,29%
Kvalifiserer ikke til å svare! 9 6,29%
Deltakere: 143. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-10, 22:34   #1
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.524
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Dolly eller Peppes?

Blir kun to valg på pollen. Liker du ingen av de så er du ikke kvalifisert for å svare.

Men jeg får ikke opp valget om å lage undersøkelse?

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs

Sist redigert av amo : 14-12-10 kl 22:36. Årsak: Prøver å lage poll
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 22:35   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.822
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dolly eller Peppes?

Peppes!

Peppes bruker ekte ost, Dolly bruker jukseost.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 22:40   #3
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dolly eller Peppes?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Peppes!

Peppes bruker ekte ost, Dolly bruker jukseost.

Gjør de altså? Dokumentasjon?

__________________
Storebror 2007 og Lillebror 2012
United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 22:43   #4
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.157
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dolly eller Peppes?

Dolly D.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 22:53   #5
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.890
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dolly eller Peppes?

Peppes.
Dolly sin pizza smaker vondt synes jeg.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 22:55   #6
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.464
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dolly eller Peppes?

Her i byen har vi verken Dolly eller Peppes,men jeg har jo smakt begge deler,og jeg foretrekker Peppes,synes Dolly sin var tynn og usmakelig sist jeg smakte den,Peppes har mye bedre bunn og er i det store og hele en bedre smaksopplevelse.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 23:01   #7
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.822
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dolly eller Peppes?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Dolly bruker jukseost.

Opprinnelig lagt inn av United, her.

Gjør de altså? Dokumentasjon?

Vet ikke om du godtar denne "dokumentasjonen," men:

http://www.aftenposten.no/nyheter/ir...cle1429535.ece

http://forbrukerportalen.no/Artikler/2006/1154930911.86

http://www.folkebladet.no/nyheter/article120517.ece

http://www.aftenposten.no/helse/article1432374.ece

http://www.vg.no/mat-og-drikke/artik...p?artid=186121



Etter et kjapt Google-søk på "Dolly Dimples og ost."

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.

Sist redigert av Inagh : 14-12-10 kl 23:08.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 23:06   #8
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.040
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dolly eller Peppes?

Signerer Inagh. Peppes smaker i det minste noe akseptabelt. Helst lager vi selv eller går på italiensk type pizzabar.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 23:26   #9
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.437
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dolly eller Peppes?

Jeg syns at begge er for salte, men spiser om det står foran meg.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 23:16   #10
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.133
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dolly eller Peppes?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Peppes!

Peppes bruker ekte ost, Dolly bruker jukseost.

jepp - jeg spiser ikke 'ost'

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 00:23   #11
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dolly eller Peppes?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Peppes!

Peppes bruker ekte ost, Dolly bruker jukseost.

Inagh sa det.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 01:24   #12
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.211
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dolly eller Peppes?

Helst ingen av de, men må jeg blir det definitivt Peppes. Dolly kan bare sitte der med jukseosten sin
Skjønt sist jeg var på Peppes fikk jeg servert noe ræl som ikke ga mersmak, og det var en grusom pizza med biff, bearnaise og påmmfri

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 22:15   #13
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.321
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dolly eller Peppes?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Peppes!

Peppes bruker ekte ost, Dolly bruker jukseost.

Som var det jeg skulle si.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 00:59   #14
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.031
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dolly eller Peppes?

Peppes, så klart. Jeg liker anis eller fennikel eller hva de har i sausen jeg. Sausen og pepperonien deres er i grunnen det de har å tilby i forhold til andre pizzakjeder, slik jeg ser det.

Dolly er uaktuellt. I tillegg til fuskeosten har jeg så mange ganger opplevd elendig service hos Dolly Dimples og har ikke spist der av prinsipp på mange år.


Men aller helst vil jeg ha skikkelig Italiensk pizza med lite fyll og sprø bunn. Og den lager jeg like godt her hjemme *skrytepave*.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 22:36   #15
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dolly eller Peppes?

Alt går i grisen. Jeg har glemt å spise middag og kunne inhalert whatever.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 22:36   #16
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Dolly eller Peppes?

Peppes.

  Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 22:36   #17
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.298
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dolly eller Peppes?

Peppes.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 22:38   #18
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.847
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dolly eller Peppes?

Dollys.
Liker ikke sausen til Peppes noe særlig, men jeg spiser den altså.
Men DOllys er best.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 22:40   #19
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.702
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dolly eller Peppes?

DOllys. Den som heter caramba. Peppes har for mye anis eller noe sånn i sausen sin, synes jeg.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 22:43   #20
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.931
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dolly eller Peppes?

Jeg er delt. Jeg liker ikke at Dolly bruker jukseost, men jeg synes anissmaken er litt for markant hos Peppes. Men jeg stemte Peppes - nr 11 uten paprika og med Peppes spesialdressing. Om jeg skal ha Dollys var Caramba lenge favoritten, men så gikk jeg lei den og nå har jeg ingen klar favoritt.

Det dumme med Peppes er at de ikke leverer til oss. Nå bor vi ikke akkurat usentralt, så det er litt surt!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no