Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva slags farger kler jeg?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-07, 14:49   #1
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hva slags farger kler jeg?

Jeg lurer på om noen har noen noen tips.
Jeg er ikke redd for å prøve nye og knæsje farger osv, men har lyst på litt ny input.
Har veldig mye sort, hvit, brun og jeansplagg...

Er mørk, altså mørkebrunt hår og brune øyne. Etnisk norsk, så litt vinterblek...hehe.

(Kan forresten ha dette som fellestråd hvis flere føler for nye tips )

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 14:53   #2
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.638
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags farger kler jeg?

Oransje må da være fint til deg! Ikke sånn tilbudsplakat-oransje da, men en litt skarp rødoransj? Jeg har fått helt dilla på knallrødt forresten, synes det er kjempefint - men vanskelig å kle seg i uten å se helt God Jul ut. Tilbehør er det jeg har kjørt på så langt.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 15:08   #3
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva slags farger kler jeg?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Oransje må da være fint til deg! Ikke sånn tilbudsplakat-oransje da, men en litt skarp rødoransj? Jeg har fått helt dilla på knallrødt forresten, synes det er kjempefint - men vanskelig å kle seg i uten å se helt God Jul ut. Tilbehør er det jeg har kjørt på så langt.

Rødt har jeg brukt mye og. Kjempefint. Kanskje greit å ikke ha ALT rødt ja..hehe.

Orange.. Hm. Ikke tenkt på. Tror jeg burde bli litt brunere først, men skal jammen skaffe meg en topp til sommeren.

Thank u.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 14:54   #4
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags farger kler jeg?

Jeg vil tippe at oransje toner er fint til deg, samme mørke rødtoner og vinrødt. Og smaragdgrønt.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 15:06   #5
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.211
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags farger kler jeg?

Jeg har samme farger som deg. Er fin i tomatrødt, lilla, brunt og offwhite. Nå prøver jeg å lære meg å bruke grønt. Den blågrønne fargen som noen kaller "teal" er fin (noen som har et godt norsk navn?).

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 15:09   #6
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva slags farger kler jeg?

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg har samme farger som deg. Er fin i tomatrødt, lilla, brunt og offwhite. Nå prøver jeg å lære meg å bruke grønt. Den blågrønne fargen som noen kaller "teal" er fin (noen som har et godt norsk navn?).

Mulig det er petrolgrønn/blå. Jeg har også en topp i denne fargen. Ikke verst
Ellers så syntes jeg knallgrønn er litt fint... men vet ikke helt om det er maks kledelig....


Turkis har jeg fått høre jeg kler godt. Ser veldig brun i det om sommeren.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 15:13   #7
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.211
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags farger kler jeg?

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Turkis har jeg fått høre jeg kler godt. Ser veldig brun i det om sommeren.

Turkis glemte jeg! Sikkert fordi jeg ser på det som en sommerfarge. Jeg bruker mye turkis om sommeren. Og mer orangerødt.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-07, 20:19   #8
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.111
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags farger kler jeg?

Det høres ut som om vi har omtrent samme farger og jeg kler godt sort, mørkebrunt, orange, en del rødnyanser, turkis (den eneste blåfargen jeg kler), noen rosanyanser og noe offhvite/beige.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-07, 20:26   #9
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags farger kler jeg?

Oransje er vel ikke den letteste fargen, særlig ikke hvis en er blek. Jeg har mørkt hår og er veldig lys i huden og jeg vet at det er den fargen jeg sannsynligvis kler aller minst.

Hvis du er veldig mørk, uten mye varme toner i håret og samtidig er lys i huden vil jeg tro du passer sterke og kalde farger godt.

__________________

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-07, 20:43   #10
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva slags farger kler jeg?

Opprinnelig lagt inn av AprilRyan, her.

Oransje er vel ikke den letteste fargen, særlig ikke hvis en er blek. Jeg har mørkt hår og er veldig lys i huden og jeg vet at det er den fargen jeg sannsynligvis kler aller minst.

Hvis du er veldig mørk, uten mye varme toner i håret og samtidig er lys i huden vil jeg tro du passer sterke og kalde farger godt.

Jeg har varme toner i både hud og hår. Har overhodet ikke røde pigmenter i huden. Mer "oliven".. Blir aldri LIKblek, men mer gul,...hehe.. lekkert..

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-07, 20:50   #11
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva slags farger kler jeg?

Super tråd

Har nemlig akkurat samme farge som deg Pastill

Jeg liker godt turkis om sommeren, føler det fremhever brunfargen.

*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-07, 21:51   #12
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags farger kler jeg?

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Jeg har varme toner i både hud og hår. Har overhodet ikke røde pigmenter i huden. Mer "oliven".. Blir aldri LIKblek, men mer gul,...hehe.. lekkert..

Jeg på min side er likblek. Veldig lekkert det også.

Hvis du har olivenfarget hud og varme toner i håret så er sikkert oransje fint, ja, og sikkert enda finere når du får litt farge til sommeren. Skulle tro at knallgrønt også vil kle deg. Det er forresten en motefarge, som vil holde seg i motebildet helt til høsten. Altså, du vil sannsynligvis finne mye av det i butikkene en lang stund framover.

__________________

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 09:55   #13
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags farger kler jeg?

Tror du kan kle både grønt og turkis bra jeg .
Jeg kler jo "jordfarger" ganske godt, men også turkis og grønt.

Men ikke rødt og oransje noe særlig .

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 10:07   #14
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags farger kler jeg?

Det er helt umulig å si når vi ikke ser bilder av deg. Er du mørk type med mørkt hår og øyne kan du være en vintertype, da kler du i hvert fall IKKE oransje. Men du kan også være en høsttype, og da er oransje vinneren. Det hjelper ikke å ha hår- og øyefarge, man må se bilder med forskjellige antrekk for å avgjøre hvilken farger du kler. Hvis du ikke gjør det kan du risikere å gå rundt med farger som er drepen for utseendet ditt. Få noen til å foreta en skikkelig analyse på bakgrunn av å vise deg med klær i minst ti-tolv forskjellige farger.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 10:10   #15
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.702
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags farger kler jeg?

Jeg vil tro du kler augerginefargen
http://www.bfeedme.com/wp-content/up...4/Eggplant.jpg

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 10:37   #16
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags farger kler jeg?

Enig med Olympia. Det er tonene som betyr noe, ikke egentlig hårfarge. Dessuten finnes det ca 297 forskjellige rødfarger.

Ta med deg masse farger du vanligvis ikke bruker inn i et prøverom med ordentlig lys og hold det opp til ansiktet ditt. Se spesielt på øynene dine. Hva får dem til å tre frem klare og flotte, og når ser du på urenhetene i huden i stedet?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 10:38   #17
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags farger kler jeg?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Enig med Olympia. Det er tonene som betyr noe, ikke egentlig hårfarge. Dessuten finnes det ca 297 forskjellige rødfarger.

Ta med deg masse farger du vanligvis ikke bruker inn i et prøverom med ordentlig lys og hold det opp til ansiktet ditt. Se spesielt på øynene dine. Hva får dem til å tre frem klare og flotte, og når ser du på urenhetene i huden i stedet?



Eller enda bedre, få noen andre til å avgjøre det for deg. Selv er man nemlig gjerne for blendet av sine egne preferanser. Det er vanskelig å "se" at lyseblå får en til å se dratt ut i ansiktet når man liker fargen så godt. :erfart:

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 11:14   #18
Cascaye
Miss Distriktsnorge
 
Cascaye sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.165
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva slags farger kler jeg?

Rosa åffkårs.

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 16:26   #19
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags farger kler jeg?

Har samme farger som deg
Tenkte gså å anbefale den mørke augerginefargen
Den er lekker til sort,gårr og hvitt

Ellers er jeg nok "kjedelig" jeg også som bruker stort sett de samme fargene

Nå i vår har jeg kjøpt litt i den eplegrønne fargen som er på en del klær.
Har også kjøpt litt ferskenfarget sommertøy ...lekkert til hvitt

Jeg har begynt å bli litt "sprekere" eller "modigere" i fargen på tilbehøret mitt
Tidligere var det sort veske og sorte boots feks
Nå har jeg mine rødbrune, ganske knallfargede støvletter fra Marc Jacobs som er kjempefint til sort feks. Har også veske i samme farge som støvlettene.

Miss N:det røde tilbehøret ditt er bare lekkert!!!
Misunnelig på den røde vesken din

Jeg syntes rødt er så utrolig fint og friskt på andre, men klarer ikke å bruke fargen selv.Det er jo en utrolig fin farge

Jeg har kjøpt et par augerginefargede topper som er kjempetøft til sort forresten

Rosa er også en fin farge som jeg igrunnen bruker endel av på sommeren

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 16:29   #20
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags farger kler jeg?

Avsporing angående hudfarge, men måtte bare nevne det siden vi snakker om likblek vinterhud

Jeg er skikkelig heilnorsk, men er nokså mørk alikevel, helt brune øyne og mørkt hår
Har fått et par forsiktige spørsmål om min herkomst, spesielt med tanke på fornavn nr.2

Men, jeg er altså helt 100% norsk uten dråper av noe annet

Jeg jobber sammen to 100% pakistanske gutter og vi har mye moro pga hudfarge
Jeg er nemlig mørker i huden enn de to
Vi sammenligner jevnlig.Til og med om sommeren er jeg mørkere i huden

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no