Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Maria Amelie-saken - hva tenker dere om pågripelsen?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-11, 09:48   #1
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Maria Amelie-saken - hva tenker dere om pågripelsen?

Dere har sikkert fått med dere at hun ble pågrepet i går kveld, da hun holdt et foredrag på Lillehammer. Jeg synes det er fryktelig at hun blir brukt for å statuere et eksempel, men jeg er på en måte personlig involvert via min bror, så jeg er ikke habil.

Hva tenker dere andre?

Link i neste innlegg.
--------------------------------------
Lagt til lenke: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...artid=10013287
him, moderator
-----------------------------------------------

__________________
07, 09, 13

Sist redigert av him : 13-01-11 kl 09:55.
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 09:48   #2
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Maria Amelie saken - hva tenker dere om pågripelsen?

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...artid=10013287

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 09:51   #3
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.349
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Maria Amelie saken - hva tenker dere om pågripelsen?

Jeg synes det er en skam, men er ikke det minste sjokkert. Det er faen ikke grenser for hvor ufattelig lite logikk og common sense man kan få ut av UDI og politiet når det er snakk om mennesker som oppholder seg ulovlig i landet, men som er veltilpasset og ekstremintegrert på absolutt alle vis.

Argh.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 09:52   #4
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Maria Amelie saken - hva tenker dere om pågripelsen?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg synes det er en skam, men er ikke det minste sjokkert. Det er faen ikke grenser for hvor ufattelig lite logikk og common sense man kan få ut av UDI og politiet når det er snakk om mennesker som oppholder seg ulovlig i landet, men som er veltilpasset og ekstremintegrert på absolutt alle vis.

Argh.

Ja. Det samme tenker jeg. Jeg er fryktelig trist i dag, kjenner jeg. Og jeg tenker på hennes fremtid og hva som skjer nå. Hun blir mest sannsynlig sendt til Moskva, et sted hun ikke har noen tilhørighet til.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 11:27   #5
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.895
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Maria Amelie saken - hva tenker dere om pågripelsen?

Å nei, er hun pågrepet? Det var fryktelig trist. Jeg har fulgt henne en stund i jobbsammenheng, og også truffet henne og snakket med henne flere ganger.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 10:35   #6
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Maria Amelie saken - hva tenker dere om pågripelsen?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg synes det er en skam, men er ikke det minste sjokkert. Det er faen ikke grenser for hvor ufattelig lite logikk og common sense man kan få ut av UDI og politiet når det er snakk om mennesker som oppholder seg ulovlig i landet, men som er veltilpasset og ekstremintegrert på absolutt alle vis.

Argh.


Stiller meg bak Maverick. Jeg kjenner jeg bare blir rasende over denne saken!

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 11:49   #7
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.822
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Maria Amelie saken - hva tenker dere om pågripelsen?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg synes det er en skam, men er ikke det minste sjokkert. Det er faen ikke grenser for hvor ufattelig lite logikk og common sense man kan få ut av UDI og politiet når det er snakk om mennesker som oppholder seg ulovlig i landet, men som er veltilpasset og ekstremintegrert på absolutt alle vis.

Argh.

Så godt kan det sies. Enkelt og greit.

Innimellom syns jeg lovverket her i i landet er helt på styr.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.

Sist redigert av Inagh : 13-01-11 kl 11:55.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 09:53   #8
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.552
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Maria Amelie saken - hva tenker dere om pågripelsen?

JEg har ikke satt meg så grundig inn i saken. Men jeg syns det er trist at ikke UDI bruker skjønn. det gjelder ikke bare denne saken, men mange andre saker også. Problemet her er også også at det sannsynligvis heller ikke hjelper for henne å gifte seg med kjæresten for så å søke om familiegjenforening fordi hun har oppholdt seg ulovlig i landet. Det er jo ganske utrolig at det er NÅ UDI gjør noe, de må jo ha vist om henne lenge.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 09:55   #9
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Maria Amelie saken - hva tenker dere om pågripelsen?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

JEg har ikke satt meg så grundig inn i saken. Men jeg syns det er trist at ikke UDI bruker skjønn. det gjelder ikke bare denne saken, men mange andre saker også. Problemet her er også også at det sannsynligvis heller ikke hjelper for henne å gifte seg med kjæresten for så å søke om familiegjenforening fordi hun har oppholdt seg ulovlig i landet. Det er jo ganske utrolig at det er NÅ UDI gjør noe, de må jo ha vist om henne lenge.

Ja, de har visst om henne. De avsluttet saken hennes for syv år siden og hun har vært her ulovlig siden.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 09:58   #10
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.526
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Maria Amelie saken - hva tenker dere om pågripelsen?

Jeg er enig i at det er mye uforståelige regler ute å går (jeg har selv en svoger som ble utvist), MEN dere kan ikke si at dette har noe med politiet å gjøre. De skal jo bare sørge for at loven blir overholdt, ikke lage loven.

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Det er faen ikke grenser for hvor ufattelig lite logikk og common sense man kan få ut av UDI og politiet når det er snakk om mennesker som oppholder seg ulovlig i landet, men som er veltilpasset og ekstremintegrert på absolutt alle vis.

Og jeg er heller ikke sikker på at (tiden og stedet for) pågripelsen ble gjort for å demonstrere.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell

Sist redigert av him : 13-01-11 kl 09:58. Årsak: la til: (tiden og stedet for)
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 10:06   #11
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Maria Amelie saken - hva tenker dere om pågripelsen?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jeg er enig i at det er mye uforståelige regler ute å går (jeg har selv en svoger som ble utvist), MEN dere kan ikke si at dette har noe med politiet å gjøre. De skal jo bare sørge for at loven blir overholdt, ikke lage loven.

Og jeg er heller ikke sikker på at (tiden og stedet for) pågripelsen ble gjort for å demonstrere.

Jeg har i hvert fall ikke sagt at dette har noe med politiet å gjøre. Dog, det var kanskje litt voldsomt å troppe opp med 8 mann for å ta en liten dame. Det har med loven og lovanvendelsen å gjøre. Det som er fryktelig - og nå snakker jeg generelt - er jo alle de stats- og papirløse menneskene. Overalt, egentlig. Som ikke har noen rettigheter eller muligheter.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 09:57   #12
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.652
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Maria Amelie saken - hva tenker dere om pågripelsen?

Selv om hun har venner, snakker språket, har gitt ut bok og tatt utdannelse så gjør ikke det at hun har andre rettigheter enn ali som jobber svart i fetterens butikk, bor hos familie, snakker ikke språket, synes norske damer er horer og går i moskeen hver dag. Dette er satt på spissen, men man kan ikke legge folks personlighet og ressurser til grunn i slike saker. Det at mange som lever i skjul har det forferdelig og ikke får oppfylt grunnleggende menneskerettigheter er en annen diskusjon.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 09:57   #13
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.349
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Maria Amelie saken - hva tenker dere om pågripelsen?

Vet om og vet om.

I jobben min har jeg etterhvert måttet pleie et nært og uønsket forhold til UDI, og jeg blir stadig satt ut av hvor mye inkompetanse man møter der, og hvor vanskelig det gjøres å få de nødvendige papirene selv for mennesker med statsborgerskap innenfor EU. Det er virkelig ikke måte på hvor mange filer som plutselig er borte, mapper som har forsvunnet til mappehimmelen, "Hæ? Nei? Deg har vi ikke hørt om. Åh, har du papirer fra oss fra tre år siden? Åja. Da er det nok en feil her. Og den feilen - den skal du svi for! Moahahahaaa!"

Og så videre.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 09:58   #14
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Maria Amelie saken - hva tenker dere om pågripelsen?

Jeg syns det er en stor skam at hennes sak blir brukt til å statuere et eksempel. Hun kom hit som mindreårig og er godt integrert. Veldig uheldig at det går prestisje i hennes sak. Dette viser hvor dårlig UDI fungerer i forhold til de asylsøkerne som har vært her i mange år. Det bør finnes egne løsninger i tilfeller som dette der man har kommet hit som barn/ungdom og dermed ikke har noe å reise tilbake til etter så lang tid.

[ikke PK] Jeg kjenner at jeg blir så forbanna ved tanken på at en feit femtiåring kan hente seg en fattig kone/hushjelp i Russland eller Thailand fordi han ikke takler norske damer, også blir en velintegrert 25-åring kastet ut etter å ha vært her siden hun var ungdom. Det strider med all rettsfølelse.[/ikke PK]

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 10:04   #15
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.349
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Maria Amelie saken - hva tenker dere om pågripelsen?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

[ikke PK] Jeg kjenner at jeg blir så forbanna ved tanken på at en feit femtiåring kan hente seg en fattig kone/hushjelp i Russland eller Thailand fordi han ikke takler norske damer, også blir en velintegrert 25-åring kastet ut etter å ha vært her siden hun var ungdom. Det strider med all rettsfølelse.[/ikke PK]

Word.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 09:59   #16
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.349
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Maria Amelie saken - hva tenker dere om pågripelsen?

Problemet er når UDI gir en uttalelse, politiet sier noe annet og skatteetaten sier en tredje ting - til samme menneske angående samme sak. Hvem skal man høre på? Det er i flere tilfeller umulig å gjøre alle til lags, så da får man velge da, hvilke regler man skal bryte.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 10:02   #17
Ylvania
Steiketakkehatar
 
Ylvania sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 349
Ylvania er litt kul
Standard

Sv: Maria Amelie saken - hva tenker dere om pågripelsen?

Loven er lik for alle.
Om man er enig i loven. Nå, det er en annen sak.

__________________
Ylvania er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 10:03   #18
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.000
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Maria Amelie saken - hva tenker dere om pågripelsen?

Jeg syns det er en trist sak, og har vært redd for dette utfallet siden hun først stod frem i media. Jeg håper virkelig det ordner seg så hun får bli.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 10:03   #19
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Maria Amelie saken - hva tenker dere om pågripelsen?

Det må lovendring til. Politiet utfører jobben, men lager ikke lovene.
Det blir feil å sette fokus på dem.

Jeg syns det er rart hun ikke er pågrepet for lenge siden all den tid de har visst om henne.
Samtdig så ser jeg ikke at hun har større grunnlag for opphold enn den jevne søker.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 10:10   #20
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.526
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Maria Amelie saken - hva tenker dere om pågripelsen?

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

m.Jeg syns det er rart hun ikke er pågrepet for lenge siden all den tid de har visst om henne.

Da svogeren min ble utvist kunne han lett ha "gått under jorden", dette er jo ikke arbeid som politiet prioriterer opp. Han fikk endre flyavgang for å få et billigere fly, og reiste alene til flyplassen. Og det er jo rimelig at politiet gjør det, det er jo ikke snakk om kriminelle i den forstand.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no