Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hva ville du hatt til frokost?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-22, 15:15   #1
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.699
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Hva ville du hatt til frokost?

La oss si at du har bestilt rom på en liten bed and breakfast et sted på vestlandet. Du får en deilig seng med mykt og godt sengetøy, og en frokostseddel på kvelden der du fyller ut hva du vil ha til frokost. Den blir levert på et frokostbrett på døra di til et valgt klokkeslett, med god, varm/kald drikke til. Du vet at de som lager frokosten vil gjøre den så bra som mulig, med nystekte brødvarer og hjemmelaget pålegg så langt det lar seg gjøre, men du vet også at utvalget ikke kan være enormt.

Så, hvilke alternativer ville du ha hatt på denne frokostseddelen? Forklar gjerne hvorfor.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-22, 15:26   #2
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.912
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ville du hatt til frokost?

Åh, gøyalt spørsmål!

Mine favoritter:
Havregrøt (gjerne med flere toppinger å velge mellom!)
Oppdelt frukt
God juice
Rugkjeks
God, pasteurisert ost
Spicy marmelade (ingefær og appelsin, f eks!)

Jeg er gjerne litt sær, men havregrøt er jo lett å lage porsjonsvis, og kjeks kan jo oppbevares en stund. Jeg skeier gjerne ut med bakervarer/gjærbakst av og til, men jeg blir veldig glad når det finnes gode alternativ! (Jeg får veldig vondt i magen av gjærbakst, men det hender jeg tenker det er verd det.) Jeg kan ikke spise upasteurisert ost, og blir veldig glad når man har noen gode, pasteuriserte i utvalget!

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-22, 15:30   #3
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.094
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ville du hatt til frokost?

Egg kokt/stekt/eggerøre

Avokado
Agurk
Tomat

God ost
Kjøttpålegg, feks røkt skinke eller spekeskinke

Ripsgele


Frokostdessert: vaffel/lapper/croissant

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-04-22, 15:32   #4
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.835
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva ville du hatt til frokost?

Earl grey te med melk og honning (servert separat så jeg kan ha passe mengde melk i selv)

Kokt egg eller eggerøre med røykalaks.
Brie med syltetøy
Hjemmebakt brød
Ekstra luksus: croissant

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-22, 15:36   #5
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.642
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ville du hatt til frokost?

Grovt brød. Jeg er sikkert den eneste i verden som går i total meltdown om jeg prøver å spise croissant til frokost, men...

Ellers er jeg veldig enkel til frokost. Kokt egg, lettmelk, agurk og en kopp svart te, så er jeg fornøyd.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-22, 15:54   #6
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ville du hatt til frokost?

Kjøleskapsgraut og vafler eller sveler, iallfall! Med rørt bringebærsyltetøy attmed.
L

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-22, 18:54   #7
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.075
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ville du hatt til frokost?

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Kjøleskapsgraut og vafler eller sveler, iallfall! Med rørt bringebærsyltetøy attmed.
L

Og egg og bacon og jus og kaffi.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-22, 15:57   #8
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva ville du hatt til frokost?

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Earl grey te med melk og honning (servert separat så jeg kan ha passe mengde melk i selv)

Kokt egg eller eggerøre med røykalaks.
Brie med syltetøy
Hjemmebakt brød
Ekstra luksus: croissant

+1 på denne.

Også tenker jeg at mange jeg kjenner ville ha ønsket seg lavkarbo knekkebrød.
(Jeg spiser mye av det, men driter i det når jeg er på hotell).

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-22, 07:33   #9
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.904
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ville du hatt til frokost?

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Earl grey te med melk og honning (servert separat så jeg kan ha passe mengde melk i selv)

Kokt egg eller eggerøre med røykalaks.
Brie med syltetøy
Hjemmebakt brød
Ekstra luksus: croissant

Samme her, men bytter the med svart brygget kaffen, den, ferskt bød, ferskpresset juice og noe frukt, savner ingenting.

Kan ikke forstå de som foretrekker pølser og bacon til frokost.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-22, 15:35   #10
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.992
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ville du hatt til frokost?

Jeg er enkel hva angår pålegg, gulost, salt kjøttpålegg av noe slag, fersk leverpostei, eller godt syltetøy. Et anstendig utvalg grønnsaker (tomater, agurk, avokado, stangselleri, paprika) og frukt/bær (epler, druer, pærer, melon i sesong), hadde vært viktig, og gode knekkebrød. Og så må det følge med salt og pepper også til frokosten.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-22, 15:44   #11
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.813
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva ville du hatt til frokost?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

La oss si at du har bestilt rom på en liten bed and breakfast et sted på vestlandet. Du får en deilig seng med mykt og godt sengetøy, og en frokostseddel på kvelden der du fyller ut hva du vil ha til frokost. Den blir levert på et frokostbrett på døra di til et valgt klokkeslett, med god, varm/kald drikke til. Du vet at de som lager frokosten vil gjøre den så bra som mulig, med nystekte brødvarer og hjemmelaget pålegg så langt det lar seg gjøre, men du vet også at utvalget ikke kan være enormt.

Så, hvilke alternativer ville du ha hatt på denne frokostseddelen? Forklar gjerne hvorfor.

Hvis jeg kan velge noe varmt så vil jeg ha (skikkelig god) eggerøre og røkelaks med avokadoskiver ved siden av sammen med deilig surdeigsbrød. Det er min go-to på hotell så sant eggerøra ikke ser kjip og tørr ut.

Når kan jeg komme?

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-22, 15:44   #12
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.074
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ville du hatt til frokost?

Enkle krav her, men jeg blir veldig glad for godt glutenfritt brødalternativ, det er det jeg oftest savner. Ellers er jeg superhappy så lenge jeg får ost og gjerne egg i en eller annen form, og litt grønt.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-22, 15:47   #13
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.699
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ville du hatt til frokost?

Mange gode innspill her, jeg noterer så blekket spruter!

Olifant, åpning er 20.mai, bare å komme!

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Enkle krav her, men jeg blir veldig glad for godt glutenfritt brødalternativ, det er det jeg oftest savner. Ellers er jeg superhappy så lenge jeg får ost og gjerne egg i en eller annen form, og litt grønt.

Meget godt innspill! Jeg aner ingenting om glutenfritt kosthold, og vil veldig gjerne ha tips til hva jeg kan lage.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-22, 15:49   #14
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.813
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva ville du hatt til frokost?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Mange gode innspill her, jeg noterer så blekket spruter!

Olifant, åpning er 20.mai, bare å komme!


Meget godt innspill! Jeg aner ingenting om glutenfritt kosthold, og vil veldig gjerne ha tips til hva jeg kan lage.

Send meg en link på pm?

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-22, 15:50   #15
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.699
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ville du hatt til frokost?

Opprinnelig lagt inn av Olifant, her.

Send meg en link på pm?

Kan jeg legge den her? Admin, hvis dette oppfattes som reklame, fjerner jeg det selvfølgelig.

https://www.facebook.com/forfatterfruene

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-22, 16:05   #16
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.074
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ville du hatt til frokost?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.


Meget godt innspill! Jeg aner ingenting om glutenfritt kosthold, og vil veldig gjerne ha tips til hva jeg kan lage.

Jeg baker veldig lite glutenfritt selv, men det er mange gode oppskrifter og tips her inne. Når jeg er på Sunnmøre kjøper jeg ofte varer fra Klæbu håndbakeri, som jo på ingen måte er lokalt men av en eller annen grunn lettere å få tak i der enn østpå. Det finnes også en del knekkebrødalternativer, det er kanskje lettere å lage selv også. Jeg har mistet litt piffen på bakst og kjøper mye ferdig. Men f.eks. sveler () og vafler er jo veldig greit å lage glutenfritt og kan være digg til frokost.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-22, 16:38   #17
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.932
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ville du hatt til frokost?

Havregrøt, eller aller helst byggrynsgrøt (Gullbygg er flott, det funker som lettkokte havregryn). Trenger kun en liten posisjon. Blander uansett ca 60/40 med cottage cheese.

Cottage cheese! Dette blander jeg i grøten når den er kokt, men kan også brukes som pålegg. Savner alltid cottage cheese hvis det mangler på en frokostbuffet.

Knekkebrød (jeg kan ikke spise gjær, derfor er jeg ikke interesert i brød. Veldig grovt rugbrød kan funke.

Godt syltetøy, gjerne solbær eller noe med appelsin, men her er jeg ikke så kravstor. Jeg bruker syltetøy både på grøten og på pålegget.

Bittelitt pålegg, gjerne røkt skinke eller en god ost. Eggerøre er også godt, og jeg trenger ikke alt dette på en gang. Dette er ment som alternativer. Det er godt med litt oppskåret agurk og paprika også.

Kaffe med melk (må være varm!) Jeg vil gjerne ha varm melk, og jeg vil gjerne selv helle i kaffen.

Det er det jeg trenger. Litt appelsinjuice er godt, men ikke et must.


Sist redigert av Hyacinth : 06-04-22 kl 17:09.
Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-22, 16:39   #18
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.955
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ville du hatt til frokost?

I motsetning til veldig mange andre spiser jeg aldri egg og bacon eller annen varm mat til frokost, aldri havregrøt eller frokostblanding heller. Jeg hadde ønsket meg godt brød med godt pålegg (ost, en god postei, røkt skinke eller spekeskinke, egg og litt grønnsaker til) og så blir jeg ekstra glad om det er pain au chocolat som jeg kan spise til slutt.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-22, 15:46   #19
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.852
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ville du hatt til frokost?

På hotell er det stedet for at jeg driter i kun grovkarbo, men jeg spiser sjelden noe mer enn ost og skinke og croissant med syltetøy. Har aldri vært fan av egg og bacon til frokost.

Kaffe med melk separat og nei, det er ikke nok med en sånn Tinekapsel. Om det må være dem trenger jeg minst fire! Mugge er best.

1 croissant med syltetøy ved siden av eller en pain au chocolat. Vaffel eller lapper er også bra frokostdessert.
Grovt rundstykke
God leverpostei, god skinke og hvitost, ekte smør
Aurk, cherrytomater og paprika
Av frukt tåler jeg lite, men blir glad for god melon og fersk ananas.

Eller en dobbel ferdig halvgrovtoast med avokado og egg benedict dersom det er varmmattilbud. Dersom jeg skal vurdere røykelaks til må den være av god kvalitet.

Av oster spiser jeg av og til brie til frokost.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.



Sist redigert av Karamell : 06-04-22 kl 15:51.
Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-22, 15:47   #20
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.791
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ville du hatt til frokost?

Jeg lever lavkarbo, så for meg ville nystekt brød vært bortkastet.

Jeg hadde blitt glad for å kunne velge i: Flere varianter egg, bacon, omelett, paprika, agurk, cherrytomat, spekepølse,røkelaks, ost(er).


Jeg forventer stort sett aldri å få noe jeg kan spise på sånne plasser - da brød/rundstykker og syltetøy er gjenganger (joda, så er brødet ferskt og hjemmebakt, og syltetøyet syltet av økologiske kortreiste bær, men jeg tåler det jo ikke uansett)

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no