|
Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter |
Se resultatene: Kan du "Asian Squat"? | |||
Ja, seff. Sitter sånn hele tiden. | 63 | 70,79% | |
Nei, jeg kunne det når jeg var yngre, men nå er jeg for stiv. | 7 | 7,87% | |
Eh, nei. Det er ikke normalt å drive på sånn. Er det en yoga pose? | 10 | 11,24% | |
Epler og ananas. | 9 | 10,11% | |
Deltakere: 89. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
27-05-16, 12:03 | #1 |
Glamorøs
|
Can you do the Asian Squat?På let etter noe helt annet kom jeg over denne videoen på Facebook og ble litt sånn Hæ? Kan ikke alle det? Er det en greie å ikke kunne sitte på huk med hele fotbladet i bakken? Gjelder dette kun amerikanere (damer da, i allefall) som ikke er vant til å tisse i naturen, eller gjelder det her også? (Kilde: youtube.com) (Kilde: youtube.com)
27-05-16, 12:05 | #2 |
Epikur
|
Sv: Can you do the Asian Squat?Selvsagt kan jeg det. Kan ikke alle?
27-05-16, 16:46 | #5 |
By the Sea
|
Sv: Can you do the Asian Squat?
Nei, det kan ikke alle.
27-05-16, 12:09 | #6 |
kamerat
|
Sv: Can you do the Asian Squat?Jeg kan, men jeg sitter veldig sjelden sånn. Om jeg skal sitte på huk, setter jeg vanligvis ikke hælen nedi.
27-05-16, 12:10 | #7 |
Dårlig husmor
|
Sv: Can you do the Asian Squat?Jeg sitter på kne på en sitteplate når jeg luker. |
27-05-16, 12:09 | #9 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
|
Sv: Can you do the Asian Squat?Alle kan ikke det - det har jeg sett på timer på Elixia. Jeg kan, men kjenner det godt i akilles/leggene om jeg sitter lenge. |
28-05-16, 09:06 | #12 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Can you do the Asian Squat?Jeg kan ikke. For korte akilessener (eller noe slikt).
27-05-16, 12:16 | #13 |
geskjeftig
|
Sv: Can you do the Asian Squat?Jeg kan, men sitter ikke sånn utenom på trening. Når jeg luker, har jeg som regel rumpa i været.
27-05-16, 12:23 | #14 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
|
Sv: Can you do the Asian Squat?Jeg kan, men det er ikke en særlig behagelig stilling. Skal jeg sitte på huk er det mer naturlig å ikke sette hælene nedi.
27-05-16, 12:19 | #16 |
One of These Days
|
Sv: Can you do the Asian Squat?Jeg kan, men jeg er asiatisk! Da jeg var liten, satt jeg sånn og leste bøker, puslet puslespil og når jeg tegnet. Ikke ubehagelig å sitte sånn, men tror ikke jeg kunne lest en bok i den stillingen lengre. |
27-05-16, 12:32 | #17 |
Glamorøs
|
Sv: Can you do the Asian Squat?På Wikipedia står det at
Referansene er en fransk bok fra trettitallet og en helseguru på nett.
27-05-16, 12:35 | #18 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
|
Sv: Can you do the Asian Squat?Det er jo helt normalt? men jeg har tendenser til å være hypermobil i leddene, så jeg skal ikke uttale meg om hvor vanlig det er å ikke få til dette.
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it. 2009 2012 Sist redigert av Nera : 27-05-16 kl 13:03. |
27-05-16, 17:58 | #20 |
Glamorøs
|
Sv: Can you do the Asian Squat?
Jeg tror det er mer vane og kort muskulatur, framfor tung rumpe og dårlig muskulatur, altså. Det handler jo om å finne balansepunktet. Jeg hviler godt i den stillingen, nettopp fordi man knapt bruker muskler. Moren min på 70 sitter sånn også, om noen av oss gjør det når vi er 80 vet jeg ikke.