|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vet din partner ...- hvilken størrelse barna dine bruker i klær? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Fornøyd
|
Sv: Vet din partner . . .Eh, nei stort sett har han ikke særlig peiling. Han sjekker navnelappene i klærne, men skoene har han lært seg å se forskjell på.
|
|
|
#4 |
|
ctrl+z
|
Sv: Vet din partner ...
Han har ikke klart for seg kles- og skostørrelser, men kan helt sikkert resonnere seg frem til det. Han har sjelden snøring på hvilke klær som hører til hvilket barn, men blir godt hjulpet av at de to som er nærmest hverandre i alder er av ulike kjønn. Hva de har og hva de trenger engasjerer han bare hvis jeg bringer det på bane. Han har dog fullt kontroll på alle mine navn.
|
|
|
#5 |
|
Epikur
|
Sv: Vet din partner ...Min mann er lite pussywhipped, men han er altså barnas far og tar akkurat like mye av klesvask, sammenbretting, påkledning og innkjøp som meg. Eller kanskje jeg shopper litt mer? Men han har ikke noe problem med å orientere seg i en klesbutikk, han kan jo å lese.
|
|
|
#6 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Nå vet min mann stort sett det meste da. *gift med superman*
|
|
|
#7 |
|
Ringskrømt
|
Jeg fascineres bare av ditt valg av ord. Ja herregud han er da ikke tilbakestående, han vasker akkurat like mye klær som meg og blablabla SE så likestilte vi er og jadda.
|
|
|
#8 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Vet din partner ...Har spurt han ut- here are the results of the rine-family:
Jeg tror de fleste menn ville skjønt når ungene måtte kles på og at det måtte kjøpes nye sko når man ikke fikk presset beina ned i de gamle. Spørsmålet er om du skifter nye dekk, eller leverer bilen på service. Hvis man skal dra en sammenligning der, mener jeg. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er vi jammen forskjellige. Jeg fikk lappen dagen etter at jeg fylte 18, og har kjørt bil jevnlig siden da. Nå er det nesten bare jeg som bruker bilen siden samboeren jobber offshore og jeg er avhengig av bilen for å komme meg på jobb. Likevel er det han som har oversikt over når bilen skal på service og når trenger nye dekk. Jeg skifter så klart dekk da siden jeg er så mye alene. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
Jeg tenker at man tar ansvar for det man må ta ansvar for, og for det som er hensiktsmessig. F.eks er det jeg som tar ansvar for byttetøy, fordi det er jeg som henter og dermed daglig ser hva som er brukt den dagen. Jeg synes det ville være bortkasta energi om begge skulle holde oversikt over slike ting. Imidertid er det han som leverer, og tar ansvar for å kle dem om morgenen. Arbeidsfordeling. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
geskjeftig
|
Det blir litt komisk når man må på død og liv må dele enhver oppgave helt likt for å kunne kalle seg likestilt, altså. Jeg mener det får holde at man deler arbeidsbelastningen likt, og ingen er helt hjelpeløse. For oss er det mer hensiktsmessig at hver velger sine ansvarsområder etter interesse og egnethet. Mannen klarer dette om han må, på samme måte som jeg sikkert ville greid å finne ut hva slags bensin bilen vår bruker, om jeg trengte å vite det. Som du sier, vi kan jo lese. Resonnere kan vi også.
|
|
|
#12 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vet din partner . . .Ikke akkurat. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Sv: Vet din partner . . .1. Nei
|
|
|
#14 |
|
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vet din partner . . .NEI!!!
|
|
|
#15 |
|
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vet din partner . . .
...og det er jo helt og holdent min feil ...!!
|
|
|
#16 |
|
Tidsklemma
|
|
|
|
|
#20 |
|
superbruker
|
Nei, men det vet jeg knapt nok selv.
Nei, men igjen det ikke jeg heller
Det går som regel bra.
Det har han ikke snøring
Tja, han bruker sjeldent navnet mitt. Går mye i kjærsten, kjære og diverse andre kallenavn.
|
![]() |
|
|