|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvorfor liker dere ikke vinteren?Ja dere som gråter i snøtråden.
![]() |
#2 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?Jeg liker vinter om vinteren. Ikke om høsten. :surpomp med sommerdekk: |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
intro
|
![]() Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?Denne tråden krever et soundtrack. (Kilde: youtube.com)
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?Jeg liker ikke snø fordi jeg har veldig dårlig blodsirkulasjon og fryser noe inni hampen på vinteren. Går med konstant urinveisinfeksjon fra september til juni |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?fordi jeg fryser(alle pengene går til vintertøy til ungene, jeg har nesten ingenting)
![]() |
#6 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?Jeg fryser mye. Og synes det er noe stort pes med alle klærne. Men jeg liker vinteraktiviteter da, selv om jeg som regel fryser med mindre jeg er ute og går langrenn. Årstider er fint det, men det er for kaldt her om vinteren altså. Case closed.
![]() |
#7 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?Jeg liker Jokke, og vinter om vinteren. Sitte inne og pimpe kan man i grunn gjøre hele året. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?Kroppen min endrer seg etter været. Er det kaldt blir jeg mye stivere enn ellers og det er vondt og vanskelig å stå opp om morgenen. Jeg fryser lett, og da anspenner jeg meg slik at musklaturen blir enda værre.
![]() |
#9 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?Det er kaldt, mørkt og glatt og varer lenge.
![]() |
#10 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?Jeg liker vinter. Et par måneder. Ikke i oktober, november, desember, januar, februar, mars og april.
![]() |
#11 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?
Som jeg skulle sagt det selv.
![]() |
#14 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() |
#15 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?Det er kaldt og mørkt og jeg kan ikke sole meg og hvis jeg skal gå tur så fryser jeg. Det tar tusen år å kle på ungene og det er kø til Oslo når det snør. Snøen må måkes og det er ingen som ordner så man kan måke etter middag når man orker. Neida. Man må måke faenskapet på vei inn porten. Og hva har man på seg da? Hæ? Kjole og pene støvletter har man. Som man må vase ut i brøytekanten med og inn og lynskifte mens bilen står midt i veien og sperrer. |
![]() |
![]() |
#16 |
tankefull
|
![]() Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?Jeg liker vinteren når det faktisk er vintervær. Jeg liker ikke vinteren når det veksler mellom snø, sludd, regn og holkeføre, sånn som det ofte gjør her jeg bor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
passer i nissedrakt
|
![]() Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?Fint om det er litt hvitt lag rundt juletider, men ellers kan vinteren bare forsvinne for min del. Snø er pyton. Kulde er greit, men snø.... isj. Ikke kan jeg gå på ski lenger heller, ikke bortover eller nedover. Vasse i snø, måke snø, fysj og æsj. Mørkt hele tida, og nevnte jeg all den ekle snøen? Eneste som er verre enn snøen, må være holke og is, saltslaps og annen slaps og graps som blir til mere is. Og så når snøen forsvinner; alle "lure" hundeeiere som trodde at snøen gjemmer hundebæsjen... jo da, men gjemt og ikke glemt. Den kommer frem igjen, eklere og stinkiere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?Jeg liker ikke at det er så mørkt. Kulde, snø og sol går helt fint |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?Jeg liker vinteren. Men den er litt for lang.
![]() |
#20 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
|
|