|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
~~~~~~~
|
![]() Hva er det kjedeligste plagget du kjøper?Altså - jeg mener:
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hva er det kjedeligste plagget du kjøper?Sokker. Definitivt.
![]() |
#5 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det kjedeligste plagget du kjøper?BHer. Jeg ender alltid opp med å stå i evigheter for å finne den riktige, de varierer sånn i størrelse, og jeg har jo BARE løshud overalt på puppene så det tyter her og der. Nei pfysj, jeg skulle ønske jeg kunne gå uten BH, drite i hele greia.
![]() |
#7 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hva er det kjedeligste plagget du kjøper?
Ligger i sengen og tar brevkurs i Bh-størrelser på ipoden min. Vanskelig å linke fra den - link kommer i morgen.
![]() |
#9 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Hva er det kjedeligste plagget du kjøper?Jeg stemmer også på jeans og BH. Et mareritt å finne noe som passer og ser fint ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva er det kjedeligste plagget du kjøper?Sokker.
![]() |
#11 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() Sv: Hva er det kjedeligste plagget du kjøper?Bukser,gensere og bh.
![]() |
#12 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hva er det kjedeligste plagget du kjøper?Altså, jeg synes det er helt ok å ha nye klær, jeg synes bare det er så utrolig kjedelig å gå i klesbutikker og finne frem. Jeg føler at hjernen krymper når jeg holder på med det, det er mer nyttig å klippe gresset. Og det selv om jeg ikke har noe problem med å finne klær som passer, jeg er ganske standard i proporsjonene så det er som oftest bare å finne størrelsen min så er det greit.
![]() |
#13 |
Gjer så godt eg kan
|
![]() Sv: Hva er det kjedeligste plagget du kjøper?Sokkar er ikkje så veldig spennande, men i det minste er det berre å raske med seg eit par eller tre i rett farge og ca str. Ein treng ikkje prøve og bekymre seg over for vidt her og for trangt der, og gjerne for langt i tillegg. Bukser derimot. Sist redigert av Olvina : 26-10-10 kl 08:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Einsam
|
![]() Sv: Hva er det kjedeligste plagget du kjøper?Bukser. Jeg må ha bukser som er høye i livet, og som har bootcut, og det er ikke lett å finne. Jeg kler overhodet ikke tights/tunika, ei heller bukser som er helt slimfit, for å si det slik. Jeans er hakket enklere å finne, men ettersom jeg ikke kan bruke det på jobb, er det ikke det jeg trenger mest.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Hva er det kjedeligste plagget du kjøper?Jeg synes bukser er det definitivt vanskeligste og kjedeligste å kjøpe. Det er det plagget jeg må prøve flest eksemplarer av før jeg treffer blink. Svett og kjedelig å shoppe bukser.
![]() |
#16 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Hva er det kjedeligste plagget du kjøper?Kjoler og annet faenskap til store anledninger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva er det kjedeligste plagget du kjøper?Bukser er det klart verste å prøve/kjøpe. Der var utrolig mye lettere da jeg var str 36/38 enn 40 med litt mageflesk. Men for all del, jeg vet at jeg kan kjøpe bukser i helt vanlige butikker og at det ikke er synd på meg. Det er bare den tingen sin er nest frustrerende å prøve. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|