|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Viser tenner
|
![]() Jeg ønsker meg en sort hverdagskjole ...Ja, det er jeg på leting etter, men klarer ikke å finne en.
![]() |
#2 |
intro
|
![]() Sv: Jeg ønsker meg en sort hverdagskjole ...Har du sett på www.smartgirl.no? De har så ufattelig mange kjoler der at jeg ikke orker å søke lenger, men jeg synes i alle fall det er mye fint - mange fine danske merker, bl.a.
![]() |
![]() |
#3 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Jeg ønsker meg en sort hverdagskjole ...Jeg har saumfart Smartgirl.
![]() |
#4 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Jeg ønsker meg en sort hverdagskjole ...Det må jo bli denne..? http://www.boden.co.uk/en-GB/Womens-...ted-Dress.html (Den er litt stor i størrelsen, men veldig deilig og fin).
![]() |
#6 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Jeg ønsker meg en sort hverdagskjole ...
Korr, korr?
![]() |
#8 |
Viser tenner
|
Hmph.
![]() |
#9 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Jeg ønsker meg en sort hverdagskjole ...Oj! Den kjolen fra Boden var steike fin. Hvordan var det med disse størrelsene igjen? Hilsen medium og lav.
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg ønsker meg en sort hverdagskjole ...Jeg har også en sort Timo-kjole. Den er blanding av bomull og noe annet. Den har fantastisk passform og fall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Jeg ønsker meg en sort hverdagskjole ...Linneas Hage har en TiMo ullkjole, kunne den være noe?
![]() |
#17 |
Viser tenner
|
De sender i esker, som alltid blir stoppet i tollen. (I tillegg synes jeg de har dyr porto.
![]() |
#18 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Storbyen
![]() |
![]() Sv: Jeg ønsker meg en sort hverdagskjole ...Sort TiMO ullkjole fra årets kolleksjon! Den har v-hals (fin med en singlet under), a-fasong (faller fint under brystet...) og rekker sånn omtrent til knærne. Nyyydelig kvalitet og fasong. Jeg har en sånn en........ |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Jeg ønsker meg en sort hverdagskjole ...Jeg tror jeg skal kjøpe meg den fra esprit som nessie viser her - men så var det størrelsen da. Er L 40/42 eller bare 40, liksom? (jeg er jo på vei ned, så om M er 38/40, så er det et naturlig valg, nemlig)
![]() |
|
|