Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Freia påskeegg …

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-07, 21:39   #1
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Spørsmål

Freia påskeegg …

Ja, nå er de i handelen igjen Det er jo lenge til påske, men denne sjokoladen er jeg svak for! Venter altså ikke til påske med å kjøpe den De to siste årene har den blitt utsolgt et par uker FØR påske. Så skal man ha en smak, må man være ute i god tid
Er det bare jeg som er svak for denne sjokoladen, eller er det flere her som ikke kan stå imot?

Gammel 17-02-07, 21:40   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Freia Påskeegg...

Er det denne i eggekartong?

Gammel 17-02-07, 21:48   #3
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Er det denne i eggekartong?

Fant ikke bilde av dem på nett, men det er fire egg i en lilla eggkartong Skje er lagt ved. (men den har jeg slettes ikke bruk for )

Gammel 17-02-07, 21:49   #4
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Å den er farlig digg.
Klarer ikke motstå den dersom jeg ser den i butikken.

Gammel 17-02-07, 21:52   #5
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ladybug, her.

Fant ikke bilde av dem på nett, men det er fire egg i en lilla eggkartong Skje er lagt ved. (men den har jeg slettes ikke bruk for )

Inspirert så måtte jeg gå og hente meg ett i kjøleskapet.

Gammel 17-02-07, 21:52   #6
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Å, de er gode! Har spist to stykker i kveld... Klarte ikke å motstå dem da jeg så dem i butikken i dag. Nam!

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 17:11   #7
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg hadde ikke smakt de før jeg, før jeg leste om de inne på et annet forum. Går alltid ut i fra at all påskesjokolade inneholder marsipan, og det er ikke jeg så glad i, men disse......

*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 20:25   #8
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er en godtegris av de store, men disse blir jeg UTROLIG nok kvalm av....

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 20:30   #9
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Har handlet inn to kartonger. Var redd de skulle gå tom.
Skal ikke smake før helgen. : prøveråoverbevisemegselv:

Gammel 01-03-07, 12:55   #10
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Jeg er så glad for at jeg synes de er fryktelig kvalmende.

Gammel 01-03-07, 17:09   #11
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Jeg er så glad for at jeg synes de er fryktelig kvalmende.

Skulle ønske jeg kunne si det samme

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 21:41   #12
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Åh....er de her allerede....*mo i knea*

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 21:51   #13
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Åh....er de her allerede....*mo i knea*

Bra at jeg ikke er alene om å ikke ha ryggrad sterk nok til å stå imot

Gammel 17-02-07, 21:57   #14
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

De kjøper vi ikke før til påske.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 21:59   #15
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinka, her.

De kjøper vi ikke før til påske.

Som du ser lengre oppi her, så kan det være risikabelt!! Tenk om de er utsolgt!!

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 22:00   #16
Tinka

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Da er de utsolgt.

Vil ikke kjøpe påskegodt nå, det gjør vi til påske.

Sist redigert av Tinka : 17-02-07 kl 22:10.
Gammel 17-02-07, 22:20   #17
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinka, her.

Da er de utsolgt.

Vil ikke kjøpe påskegodt nå, det gjør vi til påske.

Jeg er som regel alltid prinsippfast på slike sesongbetonte godsaker. Kjøper f eks ALDRI julegodteri, julebrus etc før ca to uker før jul
Men disse påskeeggene blir alltid utsolgt flere uker før påske, til og med fra leverandøren. (ja, har spurt på flere butikker...)
Skal man ha, så er det bare å kaste seg over dem med en gang de legges ut for salg
Kanskje jeg skal melde med inn i Atkinsklubben? Har spist en hel eggkartong i dag. Høyt inntak av proteiner,altså!! :lyver så jeg nesten tror det selv:
Og er blitt "litt" kvalm....

Gammel 17-02-07, 22:09   #18
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Å deilige egg Jeg har ikke sett de på butikker her....

Gammel 17-02-07, 22:21   #19
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Ånei, er de her allerede? Farlig gode.

Gammel 17-02-07, 22:22   #20
Tinka

Standard

Da er det godt at vi kan få tak i de her på lokalbutikken vår til påske.

Har hørt flere si det at de er utsolgt for disse eggene en stund før påske.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:33.