Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva er greia med tacolasagne?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-10, 17:06   #1
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Hva er greia med tacolasagne?

Noen som har smakt det? Jeg har ingen intensjoner om det, skjønner ikke helt greia med det. Jeg er glad i taco og lasagne, men å blande dette?

Fra Toro sine sider:
TORO Taco Lasagne
I TORO er alt mulig, og vi våger stadig å gå nye veier. Nå lanserer vi derfor TORO Taco Lasagne.
Ny og krydderrik smak, og med fullkorn- lasagneplater har vi sørget for at også den store helsetrenden er imøtekommet! "Alle" elsker smaken av taco - og dette blir garantert en ny smaksvinner for både store og små!

Er det en smaksvinner for deg? Er helsetrenden imøtekommet?

Gammel 05-11-10, 17:10   #2
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 37
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er greia med tacolasagne?

Gammel 05-11-10, 17:15   #3
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det hørtes grusomt ut.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-10, 09:16   #4
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Jeg syns den var ekkel..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 17:16   #5
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Æsj ass!

Gammel 05-11-10, 17:18   #6
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg bruker ofte tacokrydder når jeg steiker kjøttdeig til lasagne, og fullkornspasta er standard. Ikke æsj i det hele tatt når jeg lager det. Toro sin har jeg imidlertid mindre tro på, men det gjelder det meste av det de lager.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 17:23   #7
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har hatt litt tacokrydder i kjøttdeigen når jeg har laget taco i åresvis, og synes det er veldig godt. Toro sin versjon blir litt mer vassen i smaken, sånn som Tacogryten deres, men min tacolasagne er nam

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 17:25   #8
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Taco er godt men lasagne er blæ. Så det der har jeg ikke tro på

Sist redigert av Honda : 06-11-10 kl 08:54.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 17:25   #9
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lilith, her.

Jeg har hatt litt tacokrydder i kjøttdeigen når jeg har laget taco i åresvis, og synes det er veldig godt. Toro sin versjon blir litt mer vassen i smaken, sånn som Tacogryten deres, men min tacolasagne er nam

Tacokrydder i kjøttdeigen når du lager taco?

Gammel 05-11-10, 17:34   #10
Leandra
Superduperaktiv

Leandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

Har smakt den og den var dårlig.. kommer ikke til å lage den flere ganger.

Gammel 06-11-10, 11:54   #11
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Jeg syns det hørtes knallgodt ut!

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 17:37   #12
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaktus, her.

Tacokrydder i kjøttdeigen når du lager taco?

Ja, originalt, ikke sant?

Sånn går det når jeg skriver og lager middag samtidig. Jeg mente så klart lasagne

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-10, 11:06   #13
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Jeg liker veldig godt både taco og lasagne. Jeg har prøvd tacolasagne og tacogryterett. Og aldri mer. Det smakte ikke godt. Og det ble helt feil rett og slett.

Jeg skal ikke prøve tacosuppen i alle fall.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 17:23   #14
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tacolasagne er godt det da.
Jeg pleier også å lage en tacograteng som det er pasta i. Går fint an å blande.

Gammel 05-11-10, 17:43   #15
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den store helsetrenden, altså? De mener at det kommer til å gå over snart?

Men de har faktisk rdoppet glutamaten, det skal de ha.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 17:59   #16
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Tacosuppe, tacogryte, tacolasagne.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 18:08   #17
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg trodde Taco-alt var ut?
Taco-pizza, taco-pai, taco ...

Jeg er ikke så glad i tacosmaken på alt og tror ikke jeg kommer til å prøve denne.

Gammel 05-11-10, 18:14   #18
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bæsj. Eh, der skulle være næsj, men iPhone var ærligere. Jeg er ingen stor tacotilhenger og tacolasagne hørtes i grunnen bare ringt ut. Skikkelig hjemmelaget lasagne fra bunnen av, uten innblanding fra Toro, er derimot nam.

Gammel 05-11-10, 18:19   #19
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Jeg skjønner ikke hvorfor dette skal blandes jeg heller. For meg er det to retter som er best hver for seg.

Ikke for det - kan nok finne på å lage en slags taco-grateng jeg også, men synes ikke det høres passende ut med pastaplater inni der.

Man trenger jo uansett ikke en sånn pakke, enten bruker en ferdigkrydder som man kanskje allerede har i skuffen eller hjemmelaget tacokrydder - Jeg spår ikke disse pakkene særlig lang levetid.

Gammel 05-11-10, 18:19   #20
emma71
utfordrer ikke

emma71 sin avatar

Hvor: Follo
emma71 er populæremma71 er populæremma71 er populær
Standard

Jeg er veldig glad i lasagne, men ikke så glad i taco. Mannen min er veldig glad i taco, men svært lite glad i lasagne. Jeg prøvde en derfor en pakke for å se om det var noe vi kunne "møtes på midten" med, men resultatet var at han elsket det og jeg klarte iallefall å spise det. Siden det ikke er noe melk involvert ble det ikke lasagne i det hele tatt for min del, og sikkert ikke for mannen min sin del heller siden han likte det.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:25.