Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

iPhone-trøbbel - simkortholder

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-10, 19:10   #1
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

iPhone-trøbbel - simkortholder

Jeg tok ut simkortet i dag (iPhone 3GS). Skulle teste noe i en annen telefon. Brukte den greia som følger med for å få ut holderen. Og nå får jeg ikke simkortholderen inn igjen. Det er noe som stopper. Hva kan jeg ha gjort galt da? Tør ikke bruke så mye makt heller.

Gammel 06-11-10, 19:13   #2
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone-trøbbel - simkortholder

Prøver du å sette den inn feil vei, kanskje?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-10, 19:24   #3
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: iPhone-trøbbel - simkortholder

Hehe, nei...... det er ganske tydelig hvilken vei den skal, må jo matche det hullet.

Takk for at du prøver!

Er rimelig avhengig av iPhonen, nå måtte jeg sette simkortet i en gammel Sony Ericson......

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:09.