Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva ønsker DU deg til jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-10, 23:07   #1
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Hva ønsker DU deg til jul?

Jeg sliter veldig når familien spør meg om hva jeg ønsker meg til jul...
Jeg er veldig oppdatert på hva mann og barn ønsker seg, men til meg selv?
Men bøker syntes jeg er utrolig koselig å få - da har jeg noe å gjøre i romjulen.
Og gavekort - men det er jo koselig å få en gave også, så ett eller annet fra favorittbutikkene mine er jeg glad for å få.

Men her er min foreløpige ønskeliste *gleder meg til å se hva dere ønsker dere, kanskje jeg kan plukke opp noen tips*

- Livet etter skuddene - Liselotte Haugsnes
- Gavekort fra Himmelrommet , ZanZ - ikke som hos nabon, Hjerter

Hva mer kan man ønske seg? hmm... forslag til gode bøker er fint..

Gammel 11-11-10, 23:13   #2
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker DU deg til jul?

Vin.

Gammel 11-11-10, 23:24   #3
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En vannkjele som er så fin at den kan stå på kokeplaten uten at det gjør noe, og som plystrer når vannet koker og som ikke heter Alessi (den er ikke fin).

Veldig. Men jeg finner det ingen plass.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-10, 23:25   #4
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Jeg ønsker meg:
-vin
-koffert
-øredobber, smykker etc
- Ghost-stol (vet ikke hvem jeg skulle fått det av, men lov å ønsker seg)
- lampe til å ha i vinduet
- suppeskåler
- espressokopper
- klær fra Me&My Cousin (myye der jeg har lyst på)

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 07:56   #5
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Aller mest ønsker jeg meg en robot som henger opp sokker til tørk, soreterer de etter på og legger de sammen.

-Men ellers så står 6 eller flere rødvinsglass på lista(har faktisk bare hvitvins glass,for jeg liker bare hvitvin )

-6 eller flere hverdags-middagstalerkner ,for jeg var uheldig å knuse 4 av de blå stilige vi har, her om dagen.Så nå har vi akurat nok hverdagsmiddags talerken til oss 4 for en middag. Har 6 "fin" middagstalerken, men de er så store at de står i vitrineskapet og brukes bare til besøk eller biff

-Ull-lester
-ull-strømper
- Lange nesna lobber

At noen tryller ferdig utbyggings prosjekte vårt så vi slipper å bo en annen plass i 6 mnd neste år...Eller at svigermor finner ut at hun skal flytte så kan vi kjøpe det å slipper å bygge ut

Sist redigert av Honda : 12-11-10 kl 08:17.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 08:05   #6
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ønsker meg:

- dermizacbukse fra Bergans til vinteren
- diamanter til allianseringen min
- Kitchen aid kjøkkenmaskin
- Skijakke fra Swix eller Odlo.

Gammel 12-11-10, 00:31   #7
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min liste:

Learning C#, OŽReilly (dette er en bok)
+ tilsvarende bok om asp.NET

Brune støvletter fra Duoboots

Kjoler

Bling (i hovedsak øredobber... gjerne "sosseperler" )

Klær generelt....

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 00:36   #8
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kakefat.
Ny kåpe.
Kule skjerf til både inne og utebruk.
Liten støvsuger.
Knaggrekker/knagger i hvitt/grått.
Kjeler.
Øh.. ellers vet jeg lissom ikke... Dukker som regel opp noe etterhvert

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 06:44   #9
Corbeille
...med jordbær...

Corbeille sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Corbeille er litt kul
Standard

Camelbakk drikkesekk
Hestra fjellvott
Velværeprodukter fra L'occitane
Gavekort fra Fine Ting
Svarte skinnhandsker
Vin
IPad
Itouch
Diverse treningstøy

Corbeille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 06:48   #10
Left
Passiv

Standard

Dunkåpe
Bøker
Kenwood stavmixer
Ipod Touch
Lesebrett
Parfyme

Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 07:06   #11
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Kakefat til halv langpanne
Det serviset vi samler på
Klær (da kjøpt selv, fra mann og barn )
Sentralstøvsuger
Juletallerkener og kopper
Grøtskåler

Kommer sikkert på mere etterhvert. Men som vanlig husker jeg ikke noe av dette når noe spør.

Gammel 12-11-10, 07:08   #12
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har ingen spennende ønsker gitt
* Verktøy
* gavekort på IKEA
* iittala glass
* liten støvsuger

Gammel 12-11-10, 07:45   #13
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ønsker meg:

Taklampe, Random light

Kivi telysholdar frå Ittala

Diverse produkt til meg sjøl - såper og kremar, ikkje så nøye på kva

Roomba

Teema servise frå Ittala

Ja takk (Think) (trur neppe denne har plass under treet, av økonomiske og plassmessige grunnar)

Og alskens duppegreier til kjøkken og bad. Kjøkkenhåndkle f.eks.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 10:40   #14
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Bøker, ullsokker og kransekake :enkel:

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 10:42   #15
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Syrin - hva koster en sånn Roomba! Det var nemlig julegaven jeg ikke visste at jeg ønsket meg.

Gammel 12-11-10, 10:52   #16
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Dei kostar nokre tusen - det er alt eg hugsar i farten. Ikkje så halvgale syns eg.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 10:57   #17
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skikkelig fint sengetøy, vi skal ta en liten oppgradering av soverommet og vil derfor ha litt nytt sengetøy.
iPad (ikke spesielt stor sannsynlighet for at jeg får det).
Dunkåpe.
Flere diamanter i allianseringen.
Ullhansker, jeg har lagt de jeg har på et altfor lurt sted.

Gammel 12-11-10, 13:21   #18
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg ønsker meg nye gummistøvler
Tromsøtur
Nye CD'en til Def Leppard. Antagelig er den ikke så ny, men den siste.
Vannglass fra Kosta Boda
Mummikrus og tallerkner
Ja, det var igrunnen det

Gammel 12-11-10, 15:24   #19
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Flere diamanter i allianseringen.

Jeg har to, og det holder. Jeg ønsker meg mye heller en ferietur enn flere diamanter. Diamanten ER jo bare der, liksom...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 15:50   #20
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min liste:

*Vaskehjelp
*Ny seng
*Klær!!! (strikkakjole, chill norway, line of oslo, ane mone, kristine vikse... i det hele tatt klær )
*Høye støvletter med litt hæl
*Iittala origo kopper og skåler
*willow tree engler og julekrybbefigurer
*promarkertusjer
*eva solo krydderplantepotter
*smykker med litt store steiner, gjerne hjemmelaget (hørte du det, svigerinne )
*litt dillete lue i alpakkaull (as in litt fin kvalitet med heklablomster på). Og fingervotter tilsvarende.
*fine skjerf, litt vintagestil og strikket i lett garn
*ny blitz
*vidvinkellinse (10-20-mm)
*Zoomlinse (nikkor 80-400)
*gorillapod
*marimekko mugge og glass
*løpere, ca 80 cm lange
*langhelg med mannen uten barn.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:20.