Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Nøstebarn har tilbud på ullribb-buksene (samt nattøy til dame)

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-10, 10:43   #1
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Lyspære

Nøstebarn har tilbud på ullribb-buksene (samt nattøy til dame)

Fikk akkurat denne på mail.

Sitat:

Julegavesalg!
Ut november, eller så lenge lageret rekker, setter vi ned prisene på Ullribb-buksene våre og på nattøy for voksne i ull/silke. Ullribb-bukser normalpris opp til 458,- nå 280,- for alle størrelser.
Nattkjoler før 642,- nå 480,-. Pysjbukser før 450,- nå 300,-
Alt kan byttes i butikkene og på nett etter jul.

Sist redigert av Elisabet : 19-11-10 kl 10:55.
Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 10:48   #2
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nøstebarn har tilbud på ullribb buskene til (samt nattøy til dame)

Takk for tipset!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 10:59   #3
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Takk for tipset! Jeg elsker nattkjolen fra nøstebarn som jeg kjøpte for et par år siden. Spesielt i fjor når det var som kaldest. Tror jammen jeg skal kjøpe en til slik at jeg har skift.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 11:01   #4
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

ÅNEEi nå blir jeg fattig! Jeg vil ha den nattkjolen. Og kanskje en ribbebukse ja..

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 11:09   #5
Skytte

Skytte sin avatar

Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Nå er nattkjole i lyng og sort nattbukse på vei til meg om ikke lenge. :glise: Har bursdag snart, så mulig Mannen kan få gi det til meg i bursdagsgave.

Gammel 19-11-10, 12:10   #6
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nøstebarn har tilbud på ullribb-buksene (samt nattøy til dame)

Hm. Jeg står på mailingslisten, men har ikke mottatt noe.

Nattkjolene så gode ut! Vurderer kjøp.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 12:13   #7
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nøstebarn lese visst innlegget mitt for nå kom mailen.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 12:15   #8
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arkana, her.

De la det ut på Facebook aller først, så det var der jeg først så det før jeg fikk mailen.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 12:23   #9
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Ah, takk for tipset! Nå blir det ullbukser på guttene.

Gammel 19-11-10, 15:04   #10
Skytte

Skytte sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Arkana, her.

Jeg fikk ordrebekreftelse og tilbudsmailen omtrent samtidig i mailboksen min.

Gammel 19-11-10, 12:17   #11
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Får ta meg en tur innom nøstebarn etterpå.

Gammel 19-11-10, 13:06   #12
Daisy

Daisy sin avatar

Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Off I go to Nøstebarn! Nettbanken var enig med meg.

Tre stk!
Gammel 19-11-10, 13:46   #13
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Denne påminnelsen ble dyr, gitt. Men OK, et par julegaver i boks, og jeg kommer til å bruke mer skjørt i vinter.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 15:53   #14
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da har plutten to nye bukser.

Gammel 19-11-10, 16:12   #15
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Da har jeg nattkjole og lillesøster en bukse til!

Tre stk!
Gammel 22-11-10, 11:44   #16
amelia
Superaktiv

Medlem siden: Aug 2007
amelia er litt kulamelia er litt kul
Standard

Kjøpt meg svart nattkjole jeg. Har lik fra før i annen farge og elsker dem Men skulle gjerne hatt en tili rosafarget og pysjbukser også, men de var jo allerede helt utsolgt i str 38/40 da! Det har gått fort. Typisk altså

amelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 12:33   #17
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Vi var på Nøstebarn på lørdag: nattkjole til meg og en bukse hver til ungene.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:20.