|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Disneyworld, Paris anyone?Har tenkt oss til Disneyworld, Paris. Planen en å dra den 16. mai, det er det som passer best. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Trønder
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Disneyworld, Paris anyone?Vi var der sommeren 2004.
![]() |
#3 |
Come what may...
|
![]() Sv: Disneyworld, Paris anyone?Vi har nettopp bestilt tur dit. Vi drar i Juli. Og skal bo i SantaFee hotell i selve parken! Men det tar rundt 10 min å gå ned til parken da.
![]() |
#4 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Disneyworld, Paris anyone?
Der har jeg bodd for cA 10 år siden. Fryktelig amerikansk er vel eneste jeg sitter igjen med i minnet.
![]() |
#5 |
Til tider hjulbeint
|
![]() Sv: Disneyworld, Paris anyone?Vi skal avgårde i slutten av mars og jeg gleder meg helt sinnsykt!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Come what may...
|
![]() Sv: Disneyworld, Paris anyone?Forresten det er disneyland, disneyworld er i USA!
![]() |
#7 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Disneyworld, Paris anyone?Vi var der i juni i fjor med vaar sönn som da nettopp var fyllt 3 aar. Vi bodde paa det hotellet som laa rett ved inngangen til Disneyland, og det var kjempebra. Dog dyrt, men vi hadde faatt reisen i gave. :blid: Veldig praktisk at man bodde saa naermt at man kunne gaa tilbake til hotellet i löpet av dagen for aa ta en pause, men det aller beste med hotellet var at Disneyfigurene kom til frokost/middag og et par ganger ellers i löpet av dagen. Da fikk sönnen vaar hilst paa disse i ro og mak uten alt styret der figurene er i parken, og vi fikk tatt fine bilder |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Disneyworld, Paris anyone?Vi bodde på Hotel New York |
![]() |
![]() |
![]() |
|