Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kjøpefri mars?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-07, 16:30   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Rødme

Kjøpefri mars!!

Noen som blir med?

Jeg hadde jo kjøpefri i januar.. og shoppa bra i februar nå .

Vurderer igjen kjøpefri i mars, sånn at jeg har litt å rutte med når all den herlige sommermoten kommer i april mnd

Heng deg på?

Enten går det bra, eller så går det over.

Sist redigert av Nessie : 27-02-07 kl 12:42.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 16:30   #2
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjøpefri mars?

Blir med, jeg. (Har forsåvidt ikke noe valg, så det passer meg ypperlig. )

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 16:34   #3
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Kanskje, kanskje ikke.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 17:10   #4
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er med!

Hva er det som ikke får kjøpes og hva er lov?

Klær er ikke lov, det passer fint.
Blader?
Latte på tur?

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 17:10   #5
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Hva går under kjøpefri mnd? :uerfaren:

Jeg har veldig lyst å være med. Men må nesten vite hvor går grense på kjøpefri mnd. Alt under 500 er tillat? Eller bare en deo er tillat? Eller kan man kjøpe ett par sko som er på salg? Eller er alt forbudt?

*Skjelver litt og lurer om jeg våger å hive meg på noe slikt*
Og ja bare for å nevne det, jeg er shoppoholiker!

Gammel 23-02-07, 17:32   #6
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For min del gjelder det alt som strengt tatt ikke er nødvendig.. om Hannah må ha noe så kjøper jeg jo. Men ellers kjøper jeg NULL klær. Uansett pris..

Prøver også å være beviss "småting" som nips, naps, lys, duker etc. Samt ekstra bevisst mht mathandling.
Latte på kafè er lov

Gammel 23-02-07, 19:37   #7
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Latte på kafè er lov

Jeg bestemmer meg herved for ikke å kjøpe klær, bøker, filmer, blader, planter, dill og dall. Jeg skal heller ikke kjøpe klær til A da vi har fått låne alt vi trenger. Guttene må muligens ha nye gensere, men da skal jeg ikke dra med meg belter og annet de ikke trenger!

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 19:40   #8
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg tror dere er småsprø! Sommerklærne er jo på full vei inn i butikkene. Sikret meg den superstilige jakken i går. Kjøpefri nå når alle størrelser og farger er tilgjengelige?

*spoiler*

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 00:42   #9
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

.
Latte på kafè er lov

Da er jeg med! Kaffe går jo tross alt under livsnødvendige ting.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 00:55   #10
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

No way!

Jeg skal nemlig til Oslo!

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 19:11   #11
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Latte på kafè er lov

Da er det greit.
Jeg er med!

Hva gjør jeg når abstinensene kommer?

Litt vanskelig å ikke handle til Truls, siden jeg jobber i barneutstyrsbutikk.
MEN, tenk alle de pengene jeg sparer på å ikke handle til han da....

Sist redigert av Camomilla : 24-02-07 kl 20:35. Årsak: Skriveleif.....
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 20:21   #12
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av C@mill@, her.

Litt vanskelig å ikek handle til Truls, siden jeg jobber i barneutstyrsbutikk.
MEN, tenk alle de pengene jeg sparer på å ikke handle til han da....

Gammel 23-02-07, 17:46   #13
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Jeg blir med!

Blir spennende å se om jeg klarer å holde meg!

Gammel 23-02-07, 17:57   #14
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er med.

Gammel 23-02-07, 19:55   #15
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er med på en kjøpefri måned, jeg. Skal bare sende en bestilling på noen sommerklær fra H & M først. Må ha noe sommerklær klare til vi skal til Frankrike i påsken. Ellers har jeg ingen store planer om store innkjøp. Har meldt meg ut av 3 bokklubber også. Ja, jeg er med på en kjøpefri måned. Jeg skal ikke kjøpe klær, bøker, garn eller annet stasj jeg ikke trenger, kun kjøpe mat som er nødvendig.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 20:27   #16
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Næsj. Skal til Krakow om to uker. Sikker på at jeg skal få handlet noe der.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 20:30   #17
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei, skal til Jæren om 14 dagers tid så da må jeg en tur innom fabrikkutsalget til Sandnes uldvare fabrikk.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 20:54   #18
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Kunne ikke falt meg inn...
Nå skal det sies at jeg har hatt nærmest kjøpefri både i januar og hittil i februar. På slutten av svangerskapet og nå i begynnelsen etter fødselen har jeg ikke orket noe shopping. Så nå skal jeg snart ut og svi av litt pæng. *gleder meg*

Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 20:59   #19
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg vet ikke helt om jeg hverken greier eller vil

Gammel 23-02-07, 21:35   #20
tiril
Passiv

Standard

Er med(sjølv om eg aldri har bidratt i den store shopping tråden ).

Eg begynner i dag,og skal ha kjøpe fri til 26 april
Då er det utenlandstur og eg berre må ha litt å snope for

Ingen kles kjøp før 27 april

(nips til leil.kjøper eg aldri så det er ikkje noko problem.)

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:38.