|
![]() |
#1 |
rakkarpus
|
![]() Deaktivert facebookEtter inspirasjon fra denne kronikken deaktiverte jeg kontoen på FB i går, deilig.
![]() |
#2 |
kamerat
|
![]() Sv: Deaktivert facebookMen her er du?
![]() |
#4 |
By the Sea
|
![]() Sv: Deaktivert facebookJøss for en dramatisk artikkel!
![]() |
#5 |
kamerat
|
![]() Sv: Deaktivert facebookJeg skjønner lissom ikke at FB tar så mye tid, jeg. Det er jo typisk et sånt sted hvor det passer å bruke to minutter nå og to minutter da. Det finnes jo mer Krevende Steder. :nikker megetsigende:
![]() |
#6 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Deaktivert facebook
![]() |
#7 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samme tenker jeg. Det skjer jo ike så mye på FB? Forum derimot......
![]() |
#8 |
Fabelaktig
|
![]() |
#9 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Deaktivert facebookTja, om det blir et stort problem for deg så er det vel like greit, men da bør man kanskje vurdere hele bruken av sosiale medier.
![]() |
#10 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Deaktivert facebookJeg syns FB er geniale greier jeg, for plutselig "kjenner" jeg en haug mennesker som ahr barn med samme diagnose som Lillemann, og det er uhorvelig deilig å endelig kunne snakke med noen som virkelig skjønner hva jeg prater om.
![]() |
#11 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Deaktivert facebookJeg tror at FP er langt farligere for mitt sosiale liv sammenlignet med FB iallefall. Nå har jeg ikke akkurat hundrevis av venner på FB heller, men det tar da ikke mange minuttene å oppdatere seg på FB?
![]() |
#12 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Deaktivert facebookHmm... jeg har ingen problemer med å ha kontakt med folk på nett, det gir meg kontakt med folk, fratar meg ikke noe. Facebook er kjedelig, men mye annet spennende på nett finnes! Om jeg skulle kuttet ut ting på nett ville verden blir kraftig innsnevret og jeg måtte fått en drøss brevvenner igjen.
![]() |
#13 |
Pauset
|
![]() Sv: Deaktivert facebookJeg syntes det er nesten utelukkende positivt å være på Facebook jeg. Bruker ikke masse tid der. Jeg holder ikke på med spill og jeg sitter ikke å chatter der. Skriver litt og leser litt, men det er det. Syntes det er en veldig grei måte å holde meg oppdatert på, og det gjør livet enklere på enkelte måter. Kommer ikke til å slette meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ctrl+z
|
Definitivt. Jeg kikker som regel bare innom FB og i perioder glemmer jeg det helt. FP kunne jeg nok hatt meget godt av å begrense ...
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Deaktivert facebookÅ kutte ut facebook for min del har omtrent vert som å "melde seg ut av verden". For min del har Facebook også tildels blitt et arbeidsverktøy, og også noe som benyttes aktivt av bedriften jeg jobber i på flere områder...
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand" [J-2003 - G-2005 - J-2008] Sist redigert av mrc : 13-01-11 kl 21:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Lett rørt
|
![]() Sv: Deaktivert facebookJeg spiller ikke noe på FB, leser litt av hva andre skriver og skriver litt selv. Ikke mye tid som går med på det i forhold til andre steder.
![]() |
|
|