|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kald på føttene
|
Vogn til noen som bor i fjerde etasje uten heisJeg skal bli tante på nytt til våren (
|
|
|
#2 |
|
Tatt på
|
Sv: Vogn til noen som bor i fjerde etasje uten heisGratulerer med tantebarn på vei!
|
|
|
#3 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vogn til noen som bor i fjerde etasje uten heisVi bor i fjerde uten heis, med vognplass i kjelleren. Og vi har en TFK Joggster Twist. Det var veldig praktisk å enkelt ta av baggen og bære den (håndtak i skjermen på hardbagen). Den er lett å manøvrere (også inn/ut av buss). Det finnes nok lettere vogner, men den er stabil og har mange praktiske funksjoner. Nå kan man kjøpe multibag som kan brukes opp til ca 18 måneder, så slipper man å snu barnet etter bagperioden.
|
|
|
#4 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Vogn til noen som bor i fjerde etasje uten heisVi bor slik, og er fornøyde med vår Teutonia Spirit S3, med softbag.
|
|
|
#5 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Vogn til noen som bor i fjerde etasje uten heisEn venninne hadde Bugaboo da hun bodde i fjerde uten heis. Hun var superfornøyd. Understellet tar veldig liten plass og bagen bærer man greit med seg på en arm.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Sv: Vogn til noen som bor i fjerde etasje uten heisJeg vil tippe Bugaboo Cameleon vil passe perfekt. Om hun ønsker, kan hun ta bagen av understellet, og henge understellet sammenslått over skulderen og ta det med opp.
|
|
|
#7 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Vogn til noen som bor i fjerde etasje uten heisBugabooen er så lett at selv jeg bærer den. Setter man bøylen på bagen så er den veldig grei å bære, og den er veldig lett å klikke på/av understellet. Minsten på snart 9 måneder har fremdeles mye plass i bagen.
|
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: Vogn til noen som bor i fjerde etasje uten heisBabyjogger City Elite. Den kan de bære opp etter sammenfoldingshempa, og med ungen på den andre armen uten problemer. :BTDT: |
|
|
|
#10 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Vogn til noen som bor i fjerde etasje uten heis
Jeg er ikke noen Bugabooperson. Men da jeg skulle ha en lett vogn, med svingbare hjul og stor bag, så oppfylte den flest kriterier.
|
|
|
|
#11 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Vogn til noen som bor i fjerde etasje uten heisBugaboo ja. Løftes enkelt overalt. Hvis det er snø kan man bare bære den.
|
|
|
#12 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Vogn til noen som bor i fjerde etasje uten heisSlenger meg på Buagaboo her. Den vogna er genial til sånt bruk.
|
|
|
|
#13 |
|
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Vogn til noen som bor i fjerde etasje uten heisBugaboo |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2011
![]() |
Sv: Vogn til noen som bor i fjerde etasje uten heisVi også må ha vogn i boden og bære opp. Vi har teutonia mistral med mykbag. Mykbaggen er utrolig enkel å ta med opp. |
|
|
|
![]() |
|
|