|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Dårlig husmor
|
![]() Hvorfor skal alt ha tekst på seg?Jeg er veldig sjelden i interiørbutikker. Jeg bruker stort sett ting til de går i stykker. Men nå har mann og barn bestemt at jeg må skaffe meg en kurv eller skål eller noe som jeg kan ha strikketøy i. Så de slipper å sette seg på strikkepinner i sofaen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Sv: Hvorfor skal alt ha tekst på seg?For min del liker jeg kjøkkenkrukker og denslags med tekst, fordi det hjelper meg til å holdet et vagt system. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Hvorfor skal alt ha tekst på seg?Den ser jeg, Mave. Jeg bruker bare gjennomsiktige kjøkkenbokser i plast. Og så har jeg en hvit boks som det står Salt på, som jeg bruker til kaffe. Så den må jeg alltid forklare, om noen andre skal lage kaffe hos oss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Hvorfor skal alt ha tekst på seg?Er det ikke det som er greia med fransk landstil/shabby chic (eller hva det nå heter)? Man skal jo gjerne ha sitater, ordtak eller LOVE skrevet på vegger og dører og hva-har-du også. :liker ikke:
![]() |
#5 |
intro
|
![]() Sv: Hvorfor skal alt ha tekst på seg?
Jeg så en beige pute i et butikkvindu her om dagen med SOUL applikert i naturhvitt.
![]() |
![]() |
#9 |
maler
|
![]() |
#10 |
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor skal alt ha tekst på seg?Eller når man skal ha oppskrifter skrevet på selve veggen eller på en skapdør. Skjønner ikke vitsen.
![]() |
#11 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: Hvorfor skal alt ha tekst på seg?Jeg er ikke en fan. Eller, kjøkkenkrukker med "pasta" og "popcorn" og sånt på er helt greit, det blir noe annet.
![]() |
#12 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hvorfor skal alt ha tekst på seg?Jeg digger stort sett bokser etc med tekst på, selv skilt liker jeg godt. I gangen har vi et "You`re only young once, but you can be immmature forever".
![]() |
#14 |
Protonterapeut
|
![]() |
#15 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor skal alt ha tekst på seg?Det er nok ikke helt min greie heller, med mindre det står noe veldig morsomt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvorfor skal alt ha tekst på seg?Svigermor har skrevet noen basic oppskrifter på flisene, som pynt.
![]() |
#18 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() |
#19 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor skal alt ha tekst på seg?Minste har en stor tre-S på hylla si, ellers styrer jeg unna tekst. Men det er mye av det nå, ja!
![]() |
|
|