Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Våren har kommet til Trøndelag

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-03-11, 17:50   #1
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Våren har kommet til Trøndelag

I love it!
Det har vært helt snøfritt her, og hadde akurat fått vårfølelsen, og så i løpet av to dager.... VOILA! Det er det på bordet som er reelt. Mye av snøen på rekkverket har blåst bort.

Sist redigert av Mjau : 02-04-11 kl 21:47.
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-11, 17:59   #2
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Våren har kommet til Trøndelag

Åååååja, er det vår det kalles. Vi har fått det her også

Gammel 26-03-11, 18:03   #3
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gjenkjennelig

Her har mannen måket terrassen en gang i dag, men for å få opp døra må vi nok måke snart igjen.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-11, 18:41   #4
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Og det meldes om at det kommer nok en halvmeter de neste dagene.

Gammel 26-03-11, 18:43   #5
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Å hjelpes. Stakkars dere.

Gammel 26-03-11, 18:45   #6
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Ikke snakk. Det er helt grusomt. Snøstorm og snøfokk og hvem vet ikke hva.

(Møre og Romsdal)

Gammel 26-03-11, 18:47   #7
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Herlig!

Det snødde så tett tidligere i dag at jeg ikke så stort av veien, men fordi jeg har kjørt der hundre ganger før fikk jeg ta det på feelingen.

Gammel 26-03-11, 18:47   #8
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å nei! Jeg sender medfølelse nordover.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-11, 18:51   #9
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er blitt skiføre igjen. Hurra. Not.

Gammel 26-03-11, 18:54   #10
Betty
Superaktiv

Betty sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Trøndelag
Betty er populærBetty er populærBetty er populærBetty er populær
Standard

Jeg har måkt snø i 3 timer i dag. :vondt-i-armene-og-er-nesten-døden-nær:

Gammel 30-03-11, 22:58   #11
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Det er blitt skiføre igjen. Hurra. Not.

Stakkars, stakkars dere altså.

millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-11, 18:57   #12
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Jeg hater virkelig all denne snøen som har kommet, jeg er så ferdig med vinteren. Hadde man bare kunnet sende inn en klage til noen...

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-11, 19:13   #13
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Det er helt grusomt er det.
På facebook skriver vennene mine sørpå om vårvær og krokus, legger inn bilder av barn på sykkel, osv, osv.
Jeg blir såååå misunnelig!

En del av meg tenker at vi var komatøse det øyeblikket vi bestemte oss for å forlate sørlandet for å flytte tilbake til Trøndelag. Men men... Vi har jo familiene våre her, og mange gode venner her og. Og sommeren kan jo være fin i Trøndelag og, men HALLO!!!!

Gammel 26-03-11, 20:43   #14
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Ungene er overlykkelig over at det er kommet nysnø her.... Jeg er vant med det at det bruker å snø her i mars. Først vår i mai uansett så

Gammel 28-03-11, 22:10   #15
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I morra åpner slalåmbakken igjen her...(Kristiansund)

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-11, 19:23   #16
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Altså...her har jeg kommet meg gjennom vinteren med et positivt sinn... Vinter er flott, og vi bor i Trøndelag, og i Trøndelag er det vinter og snø. Masse snø. Jeg har måkt snøen med et smil, og tatt kulda med det samme smilet.

Men nå er jeg forbanna og nærmest deprimert... Det var jo vår her, selv her oppe i høyden, og nå...jeg får lyst til å grine...

:blæh:

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-11, 19:25   #17
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Altså...her har jeg kommet meg gjennom vinteren med et positivt sinn... Vinter er flott, og vi bor i Trøndelag, og i Trøndelag er det vinter og snø. Masse snø. Jeg har måkt snøen med et smil, og tatt kulda med det samme smilet.

Men nå er jeg forbanna og nærmest deprimert... Det var jo vår her, selv her oppe i høyden, og nå...jeg får lyst til å grine...

:blæh:

Akkurat sånn er det med meg og nå.
Jeg har vært i bedre humør denne vinteren enn jeg kan huske på mange år. For jeg syns dette har vært en fin vinter, der snøen har ligget stabilt og det har vært lite slaps syns jeg. Men nå er det nok altså!

Gammel 26-03-11, 19:36   #18
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Til og med ungene er lei av snø nå. "Neeei, mamma. Ikke mer snø nå, jeg vil ha sommer og sol." Jeg kunne ikke vært mer enig.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-11, 19:41   #19
Tusenogtredve
Klar til innsats

Tusenogtredve sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trøndelag
Tusenogtredve er populærTusenogtredve er populærTusenogtredve er populær
Standard

5 sammenhengende måneder med snødekke. Jeg er lei. Jeg vil også ha vår!

Gammel 26-03-11, 19:51   #20
Hulda

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vinteren kom tidlig og varer en evighet tydeligvis, blir det vår i år?

Det er spørsmålet.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:29.