|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
nygift
|
Utrydding av sukkermaurHver vår får vi noen ekstra husboere her, tredje våren,vi trodde vi hadde blitt kvitt dem i fjor fordi vi rev ned den veggen de kom inn fra, grunnet oppussing,men nei da de er tilbake.
|
|
|
|
#2 |
|
Smugleser
|
Sv: utrydding av sukkermaurVi har kjøpt et eller annet på boks som de dro med seg inn i bolet igjen, og vi har [sålangt] blitt kvitt dem både på hytta og hjemme.
|
|
|
#3 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: utrydding av sukkermaurVi hadde sukkermaur i fjor, og fikk tak i et maurmiddel på Boss, de sa at det som man fikk kjøpt på Plantasjen og lignende var for svakt.
|
|
|
#4 |
|
Unik
|
Sv: utrydding av sukkermaurEr det den tida alt ?
|
|
|
#5 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Utrydding av sukkermaurVi hadde sukkermaur i skapet i fjor og satte inn en boks fra Plantasjen. Etter noen timer var de godt lurt inn i den, og etter et døgn lå det døde maur i skapet og de besøkende ble færre og færre. Etter to dager var de helt borte. Ikke sett dem siden. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Utrydding av sukkermaurJeg blir ikke kvitt dem uansett hva jeg gjør. Det er visst skiferhellene som har skylden.
|
|
|
#9 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Utrydding av sukkermaur
Vi tok opp hellene i oppkjørselen i fjor, fordi jeg ikke gadd mer sukkermaur, de hadde kommet ned i ekkelt store mengder på badet i kjelleren.
|
|
|
#10 |
|
Ute på tur
|
Det er det samme her. Jeg trodde vi/Anticimex hadde fått tatt knekken på dem ifjor, men de dukket opp en annen plass i år.
|
|
|
#11 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Utrydding av sukkermaurSukkermaur graver seg ganger i isopor. Isopor ligger ofte under gulv i hus bygget fra 1970/80 og fremover. Det er noe skikkelig dr ...!!
|
|
|
#12 |
|
nygift
|
Sv: Utrydding av sukkermaurMen jeg trodde Anticimexog Pelias ble kvitt maurene nesten for godt i de fleste tilfeller?
|
|
|
|
#13 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Stabilt ustabil...
|
Sv: Utrydding av sukkermaurJo raskere man starter med å fjerne udyra jo større sjanse er det for å bli kvitt de... Dert var iallfall rådet vi fikk. SÅ ikke vent for lenge med å ta kontakt med firma som har skikkelige midler til dette, og jeg hadde latt være å pjuske rundt med sånne småbokser.. (vi gjorde jo det først, men det hjalp ikke stort nei...)
|
|
|
#15 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Utrydding av sukkermaurVi hadde også dette svineriet i hus i flere år. Litt varierende grad av hvor mange det var av de, men ekkelt var det ja. Kjøkkenet var værst. De gikk i sti til søpplekassa bla annet.
|
![]() |
|
|