|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjøre med en fiskeblokk fra Findus?Det lurer jeg også på.
![]() |
#3 |
godt brukt
|
![]() Sv: Hva gjøre med en fiskeblokk fra Findus?
Det ble dette i dag. Veldig godt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hva gjøre med en fiskeblokk fra Findus?Jeg lager ofte en slags kvasi-bacalao:
![]() |
#5 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Mar 2007
![]() |
![]() Sv: Hva gjøre med en fiskeblokk fra Findus?Plukkfisk? Det fikk jeg jaggu lyst på. :noterer ned på handlelista: |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Mar 2007
![]() |
![]() Sv: Hva gjøre med en fiskeblokk fra Findus?Lag hvit saus. Del opp fiskeblokken i biter i sausen (du kan f. eks hakke den opp med en tresleiv eller lignende som du rører med). Ha i løk og gulrot. Kok poteter og stek bacon. Voila, enkelt og godt. Synes hvertfall jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
godt brukt
|
![]() Sv: Hva gjør med en fiskeblokk fra Findus?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hva gjør med en fiskeblokk fra Findus?Denne fiskeformen er fantastisk digg!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Hva gjør med en fiskeblokk fra Findus?Egentlig liker jeg best å tine fisken helt før bruk, for ellers blir det så mye vann i formen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Hva gjør med en fiskeblokk fra Findus?Hvorfor det?? Tror dere alle bare kan gå og kjøpe eller fiske fersk fisk? Dessuten kjøper jeg fileter, som jo er ren fisk, og fisken er vel frosset ned helt fersk, noe som vel tilsier at kvaliteten opprettholdes slik som med frosne grønnsaker og frukt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva gjør med en fiskeblokk fra Findus?Jeg syns frossen torskefilet fra Findus funker riktig så bra. Den fisken man får kjøpt fersk er ikke alltid så fersk. Jeg syns det er veldig godt å tilberede den i foliepakke sammen med poteter og grønnsaker i tynne skiver, spinat, limeskive, smørklatt, maldonsalt og grovmalt pepper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Stadig underveis
![]() Sv: Hva gjør med en fiskeblokk fra Findus?Jeg ville enten ovnsbakt den med feta, sitron, tomat og salt/pepper eller med pesto (+ valgfrie grønnsaker/tilbehør). |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Hva gjør med en fiskeblokk fra Findus?Ja, kast sunn, god og brukelig mat. *Oppfordrer* |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
"De"
|
![]() Sv: Hva gjør med en fiskeblokk fra Findus?Jeg synes ikke den er brukendes. De gangene jeg har kjøpt disse blokkene er de brunlige og med synlige "fettstriper".
![]() |
#19 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Hva gjør med en fiskeblokk fra Findus?Da har du vært uheldig bare. Jeg har brukt torske- og seieblokker fra de fleste produsenter og har alltid fått hvite flotte fileter som smakte ypperlig. Og ja, jeg har smakt fersk fisk så jeg har noe å sammenligne med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Aktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() |
![]() Sv: Hva gjør man med en fiskeblokk fra Findus?Her var det mange gode ideer |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|