Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

I dag har vi bestilt kjøkken

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-05-11, 21:00   #1
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Stort smil

I dag har vi bestilt kjøkken

Ja endelig Det er noen ukers venting på kjøkkenet så lager en skikkelig tråd med før og etterbilder etterhvert når de begynner. Vi har bestilt fra www.kitchens2all.no modell Fredrikstad, den siste på bildeserien i den fargen som blir vist der.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 21:36   #2
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I dag har vi bestilt kjøkken

Gleder meg til å se bilder av ferdig resultat! Herlig med nytt kjøkken!

Gammel 13-05-11, 22:58   #3
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Spennende med nytt kjøkken! Gleder meg til å se bilder! Jeg tittet på dette kjøkkenet på messa på Hellerud for kort tid tilbake, og det så veldig fint ut!

Vi har vært og lagt siste hånd på tegningene på Kvik i dag, så vi har litt den samme følelsen nå tror jeg!

Gammel 14-05-11, 01:05   #4
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Skal bli spennende å følge med! Vi skal ha tegnetime hos Alno på torsdag og jeg er utrolig spent, har ikke bestemt oss 100 % ennå og vil gjerne se hva de kommer opp med av løsninger. Det må være deilig å ha kommet så langt i prosessen.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-11, 01:29   #5
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

*sukk*jeg også ønsker meg nytt kjøkken, men det er kanskje i overkant å bytte ut et dyrt kjøkken som er så godt som uten slitasje, og "bare" 10 år gammelt...

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-11, 16:46   #6
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

*sukk*jeg også ønsker meg nytt kjøkken, men det er kanskje i overkant å bytte ut et dyrt kjøkken som er så godt som uten slitasje, og "bare" 10 år gammelt...

KJenner følelsen. Vårt kjøkken var ett år gammelt da vi flyttet inn i huset - for 6 år siden. Jeg liker det ikke og har kunne tenkt meg en helt annen løsning - men å bytte et gulla godt kjøkken blir for "dumt" tenker jeg også.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:33.