|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() I dag har vi bestilt kjøkkenJa endelig
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() Sv: I dag har vi bestilt kjøkkenSpennende med nytt kjøkken! Gleder meg til å se bilder! Jeg tittet på dette kjøkkenet på messa på Hellerud for kort tid tilbake, og det så veldig fint ut!
![]() |
#4 |
Hjuleglede
![]() Sv: I dag har vi bestilt kjøkkenSkal bli spennende å følge med! Vi skal ha tegnetime hos Alno på torsdag og jeg er utrolig spent, har ikke bestemt oss 100 % ennå og vil gjerne se hva de kommer opp med av løsninger. Det må være deilig å ha kommet så langt i prosessen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
![]() Sv: I dag har vi bestilt kjøkken*sukk*jeg også ønsker meg nytt kjøkken, men det er kanskje i overkant å bytte ut et dyrt kjøkken som er så godt som uten slitasje, og "bare" 10 år gammelt...
![]() |
#6 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: I dag har vi bestilt kjøkken
KJenner følelsen. Vårt kjøkken var ett år gammelt da vi flyttet inn i huset - for 6 år siden. Jeg liker det ikke og har kunne tenkt meg en helt annen løsning - men å bytte et gulla godt kjøkken blir for "dumt" tenker jeg også.
![]() |
|
|