|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
trenger lading
|
![]() Fra lillesøster til storesøsterAltså, ingen lillesøster som skal bli storesøster. hehe
![]() |
#2 |
trenger lading
|
![]() Sv: Fra lillesøster til storesøsterSå er jeg fryktelig usikker på om vi skal male listene hvite. De er lutet (samme som taket).
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fra lillesøster til storesøsterHvitt tak, hvite lister, hvit seng - det vil gjøre rommet mye luftigere og større. Jeg har nettopp testet det ut på et lignende rom hos oss. Rommet ble dobbelt så stort når vi fikk malt det forferdelige paneltaket hvitt. Det er mye jobb, men det er virkelig verdt det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Fra lillesøster til storesøsterJeg ville uten tvil malt lister og tak, men jeg er ikke glad i furupanel. Hvis du liker det, må du nesten vurdere hvor mye lysere rommet vil bli hvis du maler.
![]() |
#5 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() Sv: Fra lillesøster til storesøsterEtter min smak bør tak og lister være samme farge, jeg hadde derfor ikke gjort noe med listene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Fra lillesøster til storesøsterSkal du male listene må du ta taket samtidig. Hvite lister mot lutet tak... |
![]() |
![]() |
#7 |
trenger lading
|
![]() Sv: Fra lillesøster til storesøsterDet er det jeg er litt "redd for", at tar jeg listene må jeg ta taket. Hele loftet er lutet tak. Men jeg kan ta det litt etterhvert, og høre hva storesøster selv mener.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Fra lillesøster til storesøsterIkea har høye, smale klesskap som rommer masse, anbefales.
![]() |
#9 |
trenger lading
|
![]() Sv: Fra lillesøster til storesøsterEr et par timer å kjøre til Ikea, så det spørs om jeg gidder. Men jeg har funnet to på Skeidar som ser greie ut.
![]() |
#11 |
trenger lading
|
![]() Sv: Fra lillesøster til storesøsterFerdig malt. Fryktelig vanskelig å se fargen da men.
![]() |
#12 |
trenger lading
|
![]() Sv: Fra lillesøster til storesøsterDet går ikke så fort med oss, stadig andre ting å gjøre.
![]() |
|
|