|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Erfaren nok
|
Smerter kan skyldes drap i tidligere liv
|
|
|
#2 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Smerter kan skyldes drap i tidligere livHmmm...samma her. Jeg må ha hatt mange liv..... og hatt noen grufulle endinger på livene mine. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Leser
|
Sv: Smerter kan skyldes drap i tidligere livDette er typisk ting jeg ikke tror på, men som jeg liker å tenke meg at jeg tror på bare som et ekspriment inne i mitt eget hode.
|
|
|
#5 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Smerter kan skyldes drap i tidligere liv
Men er det da også kjørt for neste liv?
|
|
|
#6 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Smerter kan skyldes drap i tidligere livJeg synes at når en lege sier sånt så er det like ille som om han hadde sagt at grunnen til at man har smerter er at man har blitt besatt av en demon.
|
|
|
#8 |
|
Leser
|
Har forutså Esme sjaman Durek. Tilfeldig? JEG tror ikke det
|
|
|
#9 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Smerter kan skyldes drap i tidligere livFor å spore av litt:
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Sv: Smerter kan skyldes drap i tidligere livAha! : |
|
|
|
#11 |
|
Glamorøs
|
Heter det ikke skafott? Uten at jeg vet noe mer om det ordet, egentlig.
|
|
|
#12 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Smerter kan skyldes drap i tidligere livJeg er glad for så mye i dag, jeg! Sola skinner, barna er friske og skjønne og jeg bor ikke i Hemne (hvor nå enn det er) og jeg har derfor ikke en forbannet idiot som kommunelege. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Leser
|
Er det jeg eller du som har levd tidligere? Jeg bare spør.
Akkurat det stemmer jo.
|
|
|
#14 |
|
Glamorøs
|
Du fikk nok ikke så mye skole i ditt tidligere liv.
Ja, det var nok mer kverking, men det meste var vel knivslossing på fest og slikt? Hvertfall i Trondheim.
|
|
|
#15 |
|
Leser
|
Som sagt: Jeg er autentisk.
Alt kommer jo an på hva man kaller "gamle dager", men alt av vold (i Norge, altså. Ikke Kongo) er på vei ned. Drap, ran, voldtekt etc Dette har jo mye med kontrollrutiner og teknikk å gjøre. Jeg feks er så gammel at jeg husker da vi fikk slike "alarmdører" på burikkene (<- *ha* *ha* SE hvor autentisk, fattig fransk jente jeg er! Nei, jeg skriver bare touch, men den feilen var for god til å fjernes. Heretter skal jeg ikke fjerne feil i det hele tatt, bare bruke de til å bygge opp under min nye identitet. Tallulah made me do it! :skingrestemme: ). Da de kom brukte vi av og til og fjerne alarmen fra tobakken for å putte den i lomma på diverse folk. Alltid like gøy å se når de ble tatt.
|
|
|
#16 |
|
Epikur
|
Sv: Smerter kan skyldes drap i tidligere livFolk har for mye tid til å kjenne etter, skjønner jeg.
|
|
|
#17 |
|
Leser
|
Ja, vi som har hatt flere liv leder selvfølgelig an på dere enslivete.
|
|
|
#18 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Smerter kan skyldes drap i tidligere livJeg synes det er så patetisk å påstå at man har levd liv før. "Ja, jeg er kjedelig as shit nå ja, men jeg har vært spennende!
|
|
|
#19 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Man trenger ikke å være like teit som denne legen for å tro på reinkarnasjon altså ... *patetisk i godt selskap med store deler av verden*
|
|
|
#20 |
|
Glamorøs
|
Sv: Smerter kan skyldes drap i tidligere livNå ser jeg at han mener angst kommer av voldtekt i middelalderen.
Tror du virkelig på reinkarnasjon? Helt på ordentlig? På hvilken måte da? Jeg spør sv ren nysgjerrighet altså, ikke for å være frekk.
|
![]() |
|
|